Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مدعی شد که قضاوت داور دیدار با سپاهان به ضرر شاگردان قلعه‌نویی بود. - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان که به تساوی 2-2 انجامید، اظهار داشت: این یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر لیگ برتر بود؛ یک دیدار کلاسیک و هیجان‌انگیز که خیلی‌ها از تماشای آن لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم فرصت‌های زیادی در این بازی داشتند. به نظرم داور یک یا دو پنالتی برای گل‌گهر نگرفت و در این مورد ضرر کردیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: ما برای پیروزی به میدان آمدیم، اما تمرکزمان در نیمه اول پس از دریافت گل به هم ریخت و گل دوم سپاهان نیز کارمان را سخت‌تر کرد. با این حال هرگز برای جبران نتیجه ناامید نشدیم و خدا را شکر تدابیر کادر فنی و زحمات بازیکنان نتیجه داد. نباید فراموش کنیم که سپاهان تیمی قدرتمند است و جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

اعتراض باشگاه گل‌گهر به داوری دیدار با سپاهان؛ فوتبال بدون VAR عدالت ندارد + فیلم

هافبک گل‌گهر سیرجان درخصوص درخشش میلاد زکی‌پور، همبازی سابقش با پیراهن سپاهان به تسنیم گفت: میلاد جلوی ما انگیزه داشت و حتی سرمربی سپاهان هم به این موضوع اشاره کرد. زکی‌پور وقتی در گل‌‌گهر بود، گل نمی‌زد و دو سال در تیم ما کاشته‌ها را بیرون زد! البته این را به شوخی گفتم و برای میلاد آرزوی موفقیت می‌کنم. جالب اینجاست که زکی‌پور در جریان مسابقه، از ما بابت بازی خوبی که انجام داد و گل‌هایی که زد، عذرخواهی کرد.

علیزاده در مورد گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، عنوان کرد: همه بچه‌ها زحمت کشیدند و کار خاصی انجام ندادم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم به گل‌گهر کمک کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان میلاد زکی پور تیم فوتبال گل گهر سیرجان سپاهان اصفهان میلاد زکی پور تیم فوتبال گل گهر سیرجان زکی پور گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ‌پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

کد خبر 848173 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!