Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار مهر در اردبیل، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسبی است تا از نزدیک اقدامات و عملکردهای خود را در شهرستان ارزیابی کرده و با نیازهای مردم آشنا شویم.

سید حامد عاملی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف توسعه‌ای در شهرستان‌ها مهمترین رویکرد ما است، تصریح کرد: در هفته دولت ۸۹ پروژه در خلخال با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که مهمترین این پروژه‌ها زیرساخت‌های اقتصادی به ویژه در حوزه راه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در جنوب استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های راهسازی در خلخال با سرعت بیشتری به جلو برود.

استاندار اردبیل افزود: پروژه کلور – درام که ۵۰ میلیارد تومان اعتبار استانی داشت، در سفر رئیس جمهور به اردبیل مورد توجه هیئت دولت قرار گرفت و در این سفر بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به این پروژه مهم اختصاص یافت که تا پایان شهریور این اعتبار به پروژه تزریق خواهد شد.

عاملی پروژه تونل الماس را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمامی مدارک برای اخذ مجوز ماده ۲۳ ارائه شده و قرار شد در اولین جلسه کمیسیون برای شروع این پروژه تصمیم‌گیری شود.

وی از دیگر مسائل مهم توسعه‌ای در شهرستان خلخال را بحث اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: برنامه جدی ما در این شهرستان علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها، مسئله اقتصادی و فعالیت‌های تحول‌آفرین در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری است.

عاملی اضافه کرد: در بخش صنعت و معدن صنایع فلزی می‌تواند به عنوان نقطه تحول‌بخش در شهرستان عمل کند و ما در این راستا پیگیر اکتشاف معادن مس، مولیبدن و سنگ آهن هستیم که در نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت زوایای این بحث بررسی و قرار شد به زودی عملیات اکتشاف در این منطقه آغاز شود.

استاندار اردبیل از آغاز عملیات پروژه‌های گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: بحث اشتغال برنامه‌ریزی جدی ما در شهرستان خلخال است و در سفر آتی با محوریت کارگروه اشتغال، برنامه‌های تحول‌آفرین در این بخش بررسی خواهد شد.

کد خبر 5575181

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل سید حامد عاملی پروژه های عمرانی پروژه های اقتصادی هفته دولت خلخال راهسازی سفر استانی هیئت دولت هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین اربعین 1401 گناوه اجلاس پیرغلامان حسینی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است و پیگیری برای تکمیل همه طرح‌های ادامه دارد و این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است.

«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، نشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام این نشست اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد