Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز یکشنبه 6 شهریور ماه با حضور دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حسینیه شهید قاسم سلیمانی بهشت رضا (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، کامیار ثقفی ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: هر انسانی باید تلاش کند و نیاز در لحظه را بشناسد و برای رفع آن بکوشد، اگر فردا فهمیدید کار گذشته و دیر شده است، بخشی از مشکلات جامعه ایثارگری همین است و باید سریع شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در کنار همه توفیقات که در جمهوری اسلامی داشتیم و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان عظمت نام برده شده، عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد، بخش‌هایی از کار مانده که نیاز است برای آن کار شود.
وی با بیان اینکه حرکت کند در مسیر انقلاب خود یک انحراف است، ادامه داد: امروز جامعه به تحول نیاز دارد و راه منحصر به فرد تحول، بهره‌مندی از جوانان مؤمن متعهد انقلاب است و باید به‌کارگیری شیوه‌های نو به صورت جهشی کار جهادی با رویکرد جدید انجام شود و در واقع در مسیر انقلاب باید پویا و فعال بود.
ثقفی افزود: مسیر انقلاب و معماری جمهوری اسلامی مشخص است، حکومت اسلامی ساختارهای مختلف دارد اما یکی از موارد بسیار مهم، اتکا به مردم است، در دیدگاه امام راحل، بسیاری از مشکلات با حضور مردم رفع می‌شود و موفقیت نظام جمهوری اسلامی در گرو مشارکت فعال مردم در حوزه‌های مختلف است.
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص جایگاه جامعه ایثارگری تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان یکی از ستون‌های اصلی نظام هستند، زندگی و فعالیت ما باید متناسب با سبک زندگی اسلامی و شهدایی باشد. جامعه از ایثارگران انتظار دارند در تمامی صحنه‌ها پیشتاز باشند و حضوری فعال داشته باشند که تاکنون نیز همین‌گونه بوده است.
وی ضمن قدردانی از سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: از زحمات شایسته این بانوی فرهیخته تشکر و قدردانی می‌کنم و باید اعتراف کنم هر جا بانوان مؤمن انقلابی ورود پیدا کردند کار به نحو احسن انجام شده است.
در پایان این مراسم دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از زحمات صدیقه خدیوی سرپرست بنیاد استان خراسان رضوی حکم انتصاب «حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی را به وی اعطا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیین تکریم خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه در پاسخ به اسرائیل، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اقدام مقتدرانه سپاه را ارج می‌نهند و پاسخی به انتقام خون شهدا می‌دانند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در اسفند سال گذشته، افزود: سپاه در برگزاری این کنگره تلاش بسیاری کرد که جای تقدیر دارد.

او همچنین گزارشی از اقدامات بنیاد شهید خوزستان در برگزاری این کنگره ارائه داد و تصریح کرد: ارائه ۵ هزار سند دیجیتال فرهنگی در رابطه با شهدا جهت مستندسازی، برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی، کنگره غریب اسارت، رونمایی از نرم افزار‌های چند رسانه ای، چاپ کتاب، دیدار با خانواده شهدا، تعیین تکلیف ۲ هزار پرونده‌های ماده ۸۷ ایثارگری و... از جمله این اقدامات است.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر کجا بخواهیم از خدمات و حرکت‌های انقلاب و نظام سخن بگوئیم باید با تابلو شهدا باشد و جز آن بهانه دیگری نداریم که به آن ببالیم.

او با بیان اینکه نگاه به شهدا در فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، ادامه داد: باعث و بانی عملیات وعده صادق شهدا بودند و به برکت خون شهدا یک کار و قدرت سازی درون ساز انجام دادیم به طوری که امروز با قدرت اول دنیا در دفاع هوایی جنگیدیم و مردم هم با حمایت‌های خود از این قدرت سازی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در همه امور باید از شهدا تاسی کنیم، ادامه داد: هر کجا به نام و یاد شهدا تاسی کردیم موفق بودیم؛ امروز می‌بینیم که شهدای مدافع حرم چقدر موج ایجاد کرده و جامعه را زنده و پویا کردند.

سردار شاهوارپور، به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این رویداد ملی، گفت: این کنگره کار سنگینی بود که به کمک همه ارگان‌ها و سازمان‌ها به سرانجام رسید و توانستم قدمی در بزرگداشت یاد و نام شهدا و ایثارگری و جانفشانی آنها برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی