Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@11:24:26 GMT

شهدا تا قيامت نزد پروردگار روزي مي‌خورند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۶۷۴۱

خبرگزاری آریا-نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند با اشاره به اینکه حیات بعد از مرگ مختص به شهدا نیست بلکه برای همه مردم است، گفت: امتیاز شهدا در «عند ربهم یرزقون» است، چرا که در زندگی بعد از مرگ همه دچار برزخ هستند، اما شهدا تا قیامت نزد پروردگار روزی می‌خورند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده روحانی شهید «حجت‌الاسلام شهاب»، گفت: مرحوم آیت الله قدوسی یک تفکر پیشرفته‌ای داشتند و پیش از انقلاب اسلامی نیاز به یک طرح‌های جدید را ضروری می‌دانستند و برای همین مدرسه حقانی را تأسیس کردند که ویژگی‌های خاصی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: شهید شهاب فیض بزرگی در طول زندگی داشته و در وصیت‌نامه نیز به توسل به امام حسین (علیه السلام) اشاره کرده‌اند، حیات بعد از مرگ مختص به شهدا نیست بلکه برای همه مردم است.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه گفت: امتیاز شهدا در «عند ربهم یرزقون» است، چرا که در زندگی بعد از مرگ همه دچار برزخ هستند، اما شهدا تا قیامت نزد پروردگار روزی می‌خورند.
وی ادامه داد: این دنیا به خیال و خواب بیشتر شبیه است، خوش به حال کسانی که برای زندگی ابدی از این دنیای فانی ذخیره و توشه ببرند و توسل به امام حسین(ع) یک راه میانبر است و امیدواریم خدا این رشته را حفظ کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا بعد از مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • معلمی که آموزه‌های زندگی را تدریس کند، هویت دانشجوی خودش را تقویت می‌کند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند