Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه علاوه بر تامین گندم مورد نیاز استان، حتی امکان صادر به استان های دیگر را هم داریم، گفت: در استان زنجان ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۵۰ هزار تن گندم را داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در آیین کلنگ‌زنی فاز ۲ سیلوی گل آرد زاگرس  شهرستان سلطانیه که همزمان با هفته دولت و با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۰۰ هزار تن گندم از استان زنجان خریداری شده  است افزود: این میزان خرید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش قیمت خرید گندم توسط دولت به مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، هم اشاره کرد و گفت: امسال  ۳۵ هزار تن گندم، قبل از دوره برداشت  در استان زنجان خریداری شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تصمیم گیری های  دولت در حوزه گندم، در ضریب جینی استان زنجان نیز قطعا تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد : شهرستان خدابنده حدود ۶۰ درصد تولید گندم استان را به خود اختصاص داده و کشاورزان زنجانی از افزایش قیمت گندم بسیار راضی هستند.

استاندار زنجان به رغبت  امسال کشاورزان زنجانی  در تولید استراتژیک  هم اشاره کرد و گفت:  اقدام دولت در خصوص افزایش قیمت خرید گندم، در حوزه کشاورزی ماندگار  است.

افشارچی در خصوص مطالبات گندمکاران زنجانی، هم اظهارداشت: استان زنجان ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان بابت  گندم کشاورزان تحویل داده که حدود یک هزار میلیارد تومان آن وصول  و در چند روز گذشته نیز ۵۰۰ میلیارد تومان  تحویل شد با این حال اما، خواستار تسریع در پرداخت ها  هستیم.

بنابر اظهارات مدیر شرکت گل آرد زاگرس، فاز 2 این سیلو،  یک هزار و 800  متر فضای زیربنایی دارد و حدود یکسال بعد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  هزینه برآورد شده برای این پروژه را  ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد. 

انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه گندم هم تامین هم صادرات محقق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان