Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه در لیگ نهم آزادگان پرسپولیس قهرمان شد، برای رقابت های لیگ دهم آزادگان دوباره استقلال به عنوان قهرمانی رسید

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با رقابتی فشرده مسابقات فوتبال لیگ ایران در دوره دهم آزادگان را آغاز کردند، در این دوره از مسابقات 12 تیم حضور داشتند و تعداد تیم ها نسبت به سال قبل 2 تیم و نسبت به 2 سال قبل 4 تیم کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، استقلال با قدرت تمام عنوان قهرمانی را در مسابقات لیگ آخر آزادگان به دست آورد، از سال بعد مسابقات لیگ آزادگان در فوتبال ایران تمام شد و مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای جای مسابقات لیگ آزادگان را گرفت.

در این مسابقات استقلال با کسب 50 امتیاز در 22 بازی عالی کار کرد و پرسپولیس هم با کسب 46 امتیاز در مسابقات خود بالاتر از میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی را به دست آورد.

هدایت استقلال را در این دوره از مسابقات فوتبال لیگ برتر، منصور پورحیدری بر عهده داشت.

بازیکنان استقلال عبارت بودند از:

پرویز برومند، هادی طباطبایی، جواد زرینچه، رضا حسن زاده، محمود فکری، مهدی هاشمی نسب، محمدرضا مهدوی، یدالله اکبری، بهزاد داداش زاده، داریوش یزدانی، فرزاد مجیدی، محمد نوازی، علیرضا اکبرپور، سیروس دین محمدی، علیرضا نیکبخت، رافت قلی اف، مجاهد خذیروای، علی سامره، فرهاد مجیدی، علی لطیفی، احمد مومن زاده، بهمن طهماسبی

بهترین های لیگ دهم آزادگان:

دروازه بان: پرویز برومند مدافعان: محمد نوازی، مهدی هاشمی نسب، افشین پیروانی، رحمان رضایی خط میانی: فرزاد مجیدی، علی کریمی، حامد کاویانپور، پژمان جمشیدی خط حمله: علی سامره، رضا صاحبی

اخبار داغ 

همه سیوهای یان زومر در مقابل بایرن مونیخ (ویدیو) اعتماد کونسیسائو به طارمی سوژه اصلی نشست خبری دیروز الگری: فوتبال اختراع شیطان است سیگنال های کاوه رضایی برای پرسپولیسی شدن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد

غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر به دلایل شکست سرخپوشان در جام حذفی و باخت دوباره به آلومینیوم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس به اشتباهات سرمربی و خط دفاع تیمش باخت و به نوعی خودزنی کرد تا همانند استقلال جام حذفی را از دست داده و تنها امیدش رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت اما اینکه سرمربی پرسپولیس دست به تعویض های می زند که به ضرر تیم می شود عجیب است. پرسپولیس شروع خوبی داشت دوبار دروازه آلومینیوم را باز کرد و همه این تیم را برنده می‌دانستند اما تغییرات عجیب باعث شد که شکست را پذیرا شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار برابر تراکتور که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز برگزار می شود گفت: تراکتور با برد برابر حریف در جام حذفی حالا با روحیه ای خوب خود را آماده دیدار برابر استقلال خواهد کرد. تغییر در کادر فنی برای این تیم مفید بوده اما به سود استقلال نخواهد بود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان می دانند بازی سختی در پیش خواهند داشت و باید خود را آماده یک دیدار بسیار حساس و سخت کنند ، نکونام می داند که تساوی هم برای تیمش خوب نیست و باید برنده از زمین خارج شود. البته پرسپولیس هم بازی آسانی برابر سپاهان نخواهد داشت و استقلال دوست دارد بازی با تساوی یا شکست پرسپولیس به پایان برسد تا موقعیت استقلال کمتر به خطر بیفتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال با بردهای اقتصادی صدرنشین لیگ است و بطور حتم با این تاکتیک در تبریز هم به میدان خواهد رفت تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته صحبت در خصوص عملکرد سرخابی ها برابر حریفانشان راحت است اما تا عصر چهارشنبه باید صبر کرد تا ببینیم این دو دیدار می تواند بهترین بازی های دور برگشت لیگ باشد یا احتیاط بیش از اندازه جذابیت دو دیدار را از بین خواهد برد.

فتح آبادی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس به قهرمانی خواهند رسید گفت: پیش بینی کمی زود است چون دو تیم تنها یک امتیاز فاصله دارند اما اعتقاد دارم هر تیمی که اشتباه نکند و از فرصت های بدست آمده بهترین استفاده را ببرد بطور حتم قهرمان خواهد شد.

کد خبر 6093894

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند