Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۶ شهریورماه با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیری کمیته و دیگر اعضای مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در رای گیری مرحله اول طبق آرای ماخوذه از ۵۳ عضو محمود خسروی وفا و مهدی علی نژاد هر کدام ۲۴ رای کسب کردند و فضل الله باقرزاده هم ۵ رای کسب کرد تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آرای مساوی خسروی وفا و علی نژاد، رای گیری برای انتخاب رئیس به دور دوم و میان این دو نفر کشیده شد.

رای گیری دور دوم برای تعیین رئیس کمیته ملی المپیک میان محمود خسروی وفا و مهدی علی نژاد انجام شد. از مجموع آرای ماخوذه در این دور که ٥٥ رای بود، علی نژاد صاحب ٢٧رای شد و خسروی وفا هم ٢٨رای گرفت. بدین ترتیب محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

خسروی وفا پس از پیروزی در انتخابات به نشانه احترام ایستاد و ابتدا احترام نظامی گذاشت و سپس با قرار دادن دو دستش روی سینه به اعضای مجمع ادای احترام کرد.

کد خبر 5575287

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود خسروی وفا کمیته ملی المپیک مهدی علی نژاد تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی جهان ورزشگاه آزادی ریکاردو ساپینتو کمیته ملی المپیک تیم فوتبال مس کرمان کشتی فرنگی کشتی آزاد فیفا مهدی طارمی ملی المپیک خسروی وفا علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند