Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتماد زیاد سرمربی پورتو به ستاره ایرانی اش بازتاب گسترده‌ای داشت.

مهدی طارمی ستاره ملی پوش ایرانی و عضو باشگاه پورتو در هفته گذشته در بازی حساس با اسپورتینگ مصدوم شد.

سرخیو کونسیسائو روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با ریوآوه درباره وضعیت مهدی طارمی صحبت کرد و وضعیت این بازیکن را نامشخص دانست.

نکته جالب این است که امروز رسانه‌های پرتغال مصاحبه سرمربی پورتو درباره ستاره ایرانی را بازتاب گسترده‌ای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین نکته در بازتاب مصاحبه سرمربی پورتو درباره طارمی که رسانه‌های «رکورد»، «آبولا» و «maisfutebol» به آن پرداختند، ایمان کونسیسائو به ستاره ایرانی اش است.

کونسیسائو درباره طارمی جمله ویژه‌ای گفت که این جمله بازتاب زیادی داشت و آن این است: هفته آسانی را پشت سر نگذاشتیم، ولی من به بهبودی طارمی ایمان دارم.

اعتماد بیش از حد سرمربی پورتو به طارمی باعث شده تا تمام رسانه‌های پرتغال این جمله کونسیسائو را به عنوان اصلی‌ترین سوژه بپردازند.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرخیو کونسیسائو مهدی طارمی پورتو سرمربی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد