Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:24:08 GMT

ابراهیم زاده: فرعباسی ما را به بازی برگرداند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۶۹۹۳

ابراهیم زاده: فرعباسی ما را به بازی برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در سومین بازی خود هم موفق به پیروزی نشد و به نتیجه تساوی مقابل مس رفسنجان دست پیدا کرد. مسعود ابراهیم زاده در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: درست است بازی مساوی شد ولی موقعیت های خوبی برای گرفتن سه امتیاز داشتیم. البته آن ها یک پنالتی را از دست دادند که اگر گل می شد، شرایط بازی فرق می کرد در نیمه دوم بهتر بودیم و بازی مساوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  حال حاضر برای دیدار با ملوان آماده می‌شویم.

وی در مورد پنالتی که فرعباسی مهار کرد ادامه داد:  آقای اینانلو با بچه ها کار می کند و حبیب کاملا می دانست منشا چگونه پنالتی می زند و آن را شانسی نگرفت. فرعباسی ما را به بازی برگرداند، دمش گرم! امیدوارم این درخشش ها تداوم داشته باشد و همیشه روز خوبش باشد.

کاپیتان ذوب آهن در مورد عملکرد احسان پنجشنبه بازیکن تاجیکشان که برای اولین بار در این دیدار  به زمین رفت توضیح داد: نام او احسون است ولی ما احسان صدایش می کنیم. او بازیکن خوب و توانمندی است. وقتی یک بازیکن از یک لیگ به لیگ دیگر می رود شرایط برایش خیلی سخت می‌شود. اما او بازیکن باهوشی است و زود جا افتاد. قطعا در ادامه بیشتر کمک می کند.

این بازیکن در مورد مصدومیت سعید باقرپسند از ناحیه رباط صلیبی و اینکه در روند تیمی شان عملکرد منفی می گذارد یا خیر گفت: صددرصد نبود سعید تاثیر گذار است. آقای تارتار روی همه بازیکنان حساب ویژه باز کرده است. امیدوارم که زودتر خوب شود، باید  یک دوره ۶ ماهه را طی کند ولی سلیمانی و سالاری مهاجمان بسیار خوبی هستند. سلیمانی در بازی با مس فوق العاده کار کرد و به نظر من بچه ها به خوبی جای خالی سعید را پر کردند.

ابراهیم زاده در پایان در مورد دیدار پیش رو با ملوان و اینکه اولین بردشان را کسب می کنند یا خیر افزود: نصف لیگ به دنبال اولین برد هستند‌. ملوان در انزلی بازی می‌کند و تماشاگرانشان را دارند و شرایط سخت است. باید دید سه امتیاز حق کدام تیم است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف

در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

فرصت سوزی ارونوف

در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.

سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی

بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد

در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

کد خبر 6098555

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست