Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:12:54 GMT

قطعی؛ ستاره ایتالیایی، خرید جدید تیم مورینیو

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۷۱۳۲

قطعی؛ ستاره ایتالیایی، خرید جدید تیم مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و باتجربه جالوروسی، در هفته های اخیر بارها تاکید کرد تیمش به یک مهاجم جدید نیاز دارد و حالا رم با آندره‌آ بلوتی، مهاجم ایتالیایی و سابق تورینو به توافق رسیده است. قرارداد این بازیکن در پایان فصل گذشته به اتمام رسیده بود و حالا بلوتی به عنوان بازیکن آزاد به رم ملحق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوتی که در 251 بازی با لباس تورینو 113 گل به ثمر رسانده، تست پزشکی خود را امروز تکمیل کرده و از فردا در تمرینات تیم جدیدش شرکت خواهد کرد.

در نامه خداحافطی بلوتی با هواداران تورینو آمده است: "هواداران عزیز، توصیف آنچه در هفت سال گذشته تجربه کردیم، دشوار است. وقتی راهی این باشگاه شدم نوجوان بودم و من با ارزش های این باشگاه رشد کردم. سعی کردم تمام تلاشم را در هر جلسه تمرینی و در هر مسابقه انجام دهم تا محبت شما را جبران کنم. ما با هم زجر کشیدیم و شادی کردیم و حالا می خواهم از شما تشکر کنم. می دانم که سکوتم به شما آسیب زده و بابت این رفتار عذرخواهی می کنم، اما برخی اتفاقات باعث شد این کار را انجام دهم.

من همیشه می خواستم از این پیراهن و رنگ ها محافظت کنم. حالا به عنوان یک مرد و به عنوان یک پدر از تورینو جدا می شوم و می‌دانم در این سال‌ها تمام تلاشم خود را برای این باشگاه انجام دادم. این خداحافظی همیشگی نیست و تورینو همیشه خانه من خواهد بود، برای همه چیز از شما متشکرم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص

ژوزه مورینیو از زمان اخراج از رم در ماه ژانویه بیکار است و باشگاه‌های زیادی به او پیشنهاد کار دادند، اما این سرمربی پرتغالی هنوز باشگاه مد نظر خود را پیدا نکرده است. بن جکوبز، خبرنگار انگلیسی، در صفحه X (توئیتر سابق) خود عنوان کرد که باشگاه القادسیه متعلق به شرکت نفتی آرامکو، ژوزه مورینیو را هدف قرار داده و در نظر دارد آقای خاص را به عنوان سرمربی در فصل آینده در اختیار داشته باشد.

این تیم در آستانه صعود به لیگ حرفه‌ای عربستان است و آرزوی به چالش کشیدن تیم‌های متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان یعنی النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی را در سر دارد. جکوبز حتی اضافه می‌کند که مورینیو اواخر ماه مِی به شهر الخبر خواهد رفت تا با این باشگاه مذاکره کند.

مورینیو قبلا پیشنهادات هنگفت برخی از باشگاه‌های عربی مانند الشباب را رد کرده و به دنبال کاری می‌گشت که انگیزه کافی برایش ایجاد کند.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!