Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود ۴۰۰۰ دختر پرسپولیسی از سکوهای استادیوم آزادی دیدار تیم مورد علاقه شان برابر صنعت نفت آبادان را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هفته گذشته برای اولین بار در لیگ برتر ایران، در دیدار استقلال مقابل مس کرمان حدود ۵۰۰ بلیت به خانم‌ها اختصاص داده شد، هرچند که در ادامه مسابقه و در دقیقه ۶۵ با درخواست مسئولین، خانم‌هایی که بدون خرید بلیت موفق به ورود به ورزشگاه نشده بودند نیز وارد استادیوم شده و در اواسط نیمه دوم حدود ۲۰۰۰ هزار زن استقلالی در ورزشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به نظر مساعد مسئولین برگزاری و نظمی که در اولین حضور زنان در استادیوم برقرار بوده، قرار است برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت، سازمان لیگ ظرفیت بیشتری را برای حضور زنان در ورزشگاه در نظر بگیرد و بعد از جلسه روز دوشنبه شورای تأمین و مسئولین برگزاری این موضوع رسانه‌ای شود.

انتهای پیام //


 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس زنان صنعت نفت آبادان آزادی استقلالی استادیوم شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد