Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسماعیلیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حفر و تجهیز ۱۹ حلقه چاه با ظرفیت آبدهی ۳۷۸ لیتر بر ثانیه، بازسازی و بهسازی مخزن ۳۰ هزار متر مکعبی، اصلاح و بازسازی خطوط و شبکه توزیع به طول ۳۹ کیلومتر و نیز توسعه و تکمیل خطوط آبرسانی به طول هشت کیلومتر با هزینه ۲ هزار و ۳۵ میلیارد ریال از طرح های آبرسانی شهرستان مشهد در هفته دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طرح ساخت مخازن با ظرفیت هزار و ۵۰۰ متر مکعب در روستاهای شیرحصار، خلق آباد، معین آباد، عباس آباد، کمینگران، پری آباد و فتح آباد در شهرستان مشهد با جمعیت بیش از ۶ هزار نفر، اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال کنه بیست به خیرآباد، آبرسانی به روستاهای نجم آباد، کشف و شیرحصار با جمعیت حدود ۱۸ هزار نفر نیز از طرحهای افتتاحی در هفته دولت با هزینه هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه تامین آب روستایی صورت گرفته است به گونه ای که تعداد روستاهای با شرایط تنش آبی از ۱۴۰ روستا به حدود ۹۵ روستا کاهش پیدا کرده است.

اسماعیلیان افزود: براساس سیاست محرومیت‌زدایی دولت، اقدامات تکمیلی خوبی نیز برای حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است که با اجرایی شدن طرحهای یادشده  بخش قابل توجهی از مشکلات ۹۵ روستا برطرف می شود.

وی اضافه کرد: در بخش فاضلاب نیز اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بخشی از محدوده شهرک شهید رجایی و طبرسی حد فاصل جاده گاز تا پنجتن، اجرای شبکه جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب سطح شهر مشهد با هزینه هزار میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال به طول بیش از پنج کیلومتر و نصب هشت هزار فقره انشعاب فاضلاب برای ۲۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش از طرحهای انجام شده در حوزه فاضلاب مشهد در هفته دولت است.

نیاز آبی کلانشهر مشهد از ۵۰۰ حلقه چاه، ٢ رشته قنات، یک رشته چشمه و سدهای دوستی، کارده، ارداک و طرق تامین می شود.

متوسط مصرف آب در مشهد برای مشترک خانگی حدود ١٢٠ لیتر در شبانه روز است.


 

برچسب‌ها هفته دولت مشهد شركت آب و فاضلاب مشهد آب و فاضلاب عباس آباد شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مشهد شركت آب و فاضلاب مشهد هفته دولت مشهد شركت آب و فاضلاب مشهد آب و فاضلاب عباس آباد شهر مشهد آب و فاضلاب هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد