Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی سامانه هوشمند توسعه شهر برای متصدیان کافی نت ها و دفاتر خدمات اینترنتی سطح شهر اصفهان توسط اداره شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،قائم مقام اداره شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی سامانه هوشمند توسعه شهر برای متصدیان کافی نت ها و دفاتر خدمات اینترنتی سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: این کارگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر و آموزش تخصصی مراحل ثبت درخواست های غیر حضوری مورد نیاز شهروندان در سامانه هوشمند توسعه شهر به آدرس my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

isfahan.ir برای 350 متصدی کافی نت سطح شهر اصفهان برگزار شد تا در صورت مراجعه شهروندان به این عزیزان برای ورود به سامانه و ثبت درخواست های غیرحضوری شهروندان مسیر و روش ثبت نام را به خوبی بشناسند و انجام دهند.

عباس افرادی با اشاره به این که هم اکنون موارد متعددی از خدمات شهرداری اصفهان از جمله درخواست صدور پروانه ساختمان، درخواست صدور پروانه تعمیرات غیر اساسی، گواهی عدم خلاف و ... به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام می شود گفت: با توجه به افزایش خدمات الکترونیک و غیر حضوری شهرداری اصفهان و همچنین احتمال مسلط نبودن برخی از شهروندان به استفاده از اینترنت و به دنبال آن مراجعه ایشان به کافی نت ها و دفاتر خدمات اینترنت بهتر دانستیم تا متصدیان و فعالان و شاغلین در دفاتر خدمات اینترنتی را با فضای سامانه و مراحل ثبت درخواست ها بیشتر آشنا سازیم تا در امور شهروندان تسهیل شود.

وی ادامه داد: این کارگاه با همکاری بسیار خوب اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان در هنرسرای خورشید برگزار شد و کلیه مراحل ثبت نام به صورت تصویری و آموزش قدم به قدم برای حاضرین تشریح شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شهرداری اصفهان کافی نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری

مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز معمار و شروع هفته فرهنگی اصفهان مانور نمایشی شهر فرهنگ با هدف اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری و مباحث شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان به عنوان شهر پیشرو در این زمینه در حال اجرا است.


عادل فتوحی نیا  با بیان اینکه از جمله راه‌های آشنایی شهروندان با خدمات قابل ارائه شهری، روی آوردن به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از مردم برای مردم با مشارکت گروه‌های نمایشی است افزود:  معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری و همراهی اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدام به برگزاری فراخوان و اجرای مانور نمایشی (شهر فرهنگ) به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و نقش معماری در هویت شهری کرده است.


او گفت: مانور‌های نمایشی شهر فرهنگ در واقع نقطه اتصال فرهنگ و هنر با معماری و انتقال معانی و فرهنگ سازی از طریق هنر در شهر خواهد بود که به خوبی ارتباط میان دستگاهی مجموعه‌های شهرداری در ارائه و معرفی خدمات به شهروندان محترم را به نمایش می‌گذارد.


مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه تا ۹ اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در ۴ نقطه از معابر پرتردد شهر از جمله چهارراه شیخ صدوق، چهارراه تختی، چهارراه آپادانا و پل بزرگمهر نزدیک به ۱۵۰ اجرای نمایشی خواهند داشت.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات