Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:37:07 GMT

واژگونی خودرو سواری با ۲ کشته در بابلسر 

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۷۴۳۲

واژگونی خودرو سواری با ۲ کشته در بابلسر 

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راهور استان مازندران از واژگونی و برخورد خودروی سواری پژو با تیر برق با ۲ کشته در شهرستان بابلسر خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نصرالله بیگلری با اعلام این خبر گفت: در پی واژگونی یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ و برخورد آن با تیر برق در معبر سواره‌رو بلوار امام رضا(ع) در هادی‌شهر بابلسر، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد، این خودرو به دلیل نامعلوم  واژگون و پس از برخورد  با تیر برق  حاشیه معبر، راننده و سرنشین خودرو بر اثر شدت صدمات وارده در دم جان باختند.

رئیس پلیس راهور استان مازندران تصریح کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، سازمان دخیل در این تصادف، سهم ۵۰ درصدی تقصیر را داشت که مدنظر قرار گرفت.

بیگلری در پایان تاکید کرد: روسای راهور و کارشناسان تصادفات باید این مهم را مدنظر قرار دهند تا سازمان های مربوطه نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف خودرو استانی شهرستانها تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان