Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:22:00 GMT

جوان مازندرانی؛ نجات‌بخش ۴ بیمار

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۷۴۴۰

جوان مازندرانی؛ نجات‌بخش ۴ بیمار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، شهرام سیفی معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، اظهار کرد: زنده‌یاد قاسم اسماعیل‌زاده جوان ۳۱ ساله اهل روستای فولادکلا بابلسر که بدلیل خونریزی مغزی به بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) بابل منتقل شده بود و علیرغم تلاش پزشکان و همکاران بخش آی‌سی‌یو داخلی بیمارستان دچار مرگ مغزی که با رضایت خانواده جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای بدن این بیمار مرگ مغزی شامل قلب، کبد و دو کلیه به ۴ بیمار حیات دوباره بخشید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد، زنده‌یاد مرحوم  قاسم اسماعیل‌زاده نود و یکمین مورد شناسایی شده مرگ مغزی توسط این معاونت از سال ۸۵ و هفتمین مورد در سال ۱۴۰۱ بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اهدای عضو جوان مازندرانی مرگ مغزی اهدای زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رمضان نژاد افزود: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود و پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مرگ مغزی وی تأیید شد.
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با موافقت خانواده وی کلیه‌ها و کبد این بیمار برای اهداء به بیماران نیازمند جداسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند