Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:10:42 GMT

قیمت حوله حمامی کلاه دار نانو

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۷۴۴۱

قیمت حوله حمامی کلاه دار نانو

با پیشرفت علم نساجی در جهان شاهد انواع حوله حمامی و حوله تن پوش با جنسهای گوناگونی چون پنبه ای، ابریشمی، نایلونی، ساتن، پشم، پشم مصنوعی، بامبویی و پلی استری هستیم.

توجه داشته باشید که عمر هر کدام از این حوله ها با توجه به جنس آن متغیر می باشد ولی روش استفاده از حوله ها می تواند تاثیر مستقیمی در طول عمر و ماندگاری آنها داشته باشد، برای این منظور هیچ گاه حوله را در محیط حمام یا محیطهای مرطوب قرار ندهید، هیچ گاه آنها را مچاله ننموده و جهت کنار گذاشتن یا به صورت اصولی تا نموده و یا از یک چوب لباسی استفاده نمایید، جهت خشک شدن از نور خورشید و محیط باز استفاده نمایید، حوله را در محیط بدون نور و تاریک قرار دهید، از قرار دادن حوله در کنار دیگر لباسها اجتناب نمایید و جهت شستن آنها از آب ولرم استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه قصد خرید کردن حوله حمامی و حوله تن پوش گلبافت دارید باید بدانید که قیمت حوله حمامی با توجه به کیفیت و نوع مواد آن متفاوت بوده و قبل از خرید باید تعیین کنید که از چه جنسی قصد خرید دارید.

در حال حاضر بهترین نوع حوله از جنس پنبه تولید شده و به علت طبیعی بودن از وزن کم تر، عمر بیش تر و عدم ایجاد حساسیت برخوردار می باشد ولی اگر قصد خرید حوله ی ارزان را دارید توصیه می کنیم از نوع نایلونی و پلاستیکی خریداری نمایید این نوع حوله از انواع دیگر حوله ها ارزان تر می باشد ولی توجه کنید که عمر زیادی نداشته و به زودی دوام خود را از دست می دهد.

خرید حوله حمامی کلاه دار

مجموعه ما برای رفاه شما مشتریان گرامی اقسام پوشاک حمام را در بسته بندیهای بهداشتی عرضه نموده است و موقعیت خرید حوله حمامی کلاه دار را نیز برای شما در نظر گرفته می باشد تا شما قادر باشید نمونه های متناسب با سلایق خود را در رنگ بندیهای متنوعی دریافت نمایید.

در بازار محصولات بهداشتی شاهد مراکزی هستیم که تنها به منظور سود بیشتر محصولات خود در صدد تعیین قیمتهای نجومی بوده و از این نظر ما بر آن شده ایم تا شما را نسبت به این امر مطلع نماییم.

یکی از شیوه هایی که همواره برای خرید حوله حمامی کلاه دار در نظر گرفته شده است، تهیه محصولات به صورت حضوری بوده که شما با طی نمودن مسافت می توانید اقسام این کالاها را دریافت نمایید از دیگر شیوه هایی که همواره مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است، دریافت محصولات به صورت غیر حضوری بوده که شما قادر هستید با مراجعه به وبگاه اینترنتی در نظر گرفته شده اقسام حوله های کلاه دار و پوشیدنی را ثبت سفارش نمایید در واقع شیوه هایی که مطرح شد از عمده راه های دریافت و خرید حوله های کلاه دار و حوله تن پوش غیره بوده و همواره مورد توجه تمام افراد قرار گرفته است.

حوله حمامی نانو

حوله تن پوش یکی از انواع حوله ها می باشد که کاربرد بسیاری دارد و همچنین دارای انواع متفاوتی از نظر جنس، رنگ و کیفیت است حوله حمامی تن پوش مناسب برای خشک نمودن بدن بعد از حمام یا شنا می باشد این نوع حوله طرفدار زیادی دارد اما در زمان خرید باید به نوع آن دقت کنیم از جمله فاکتورهایی که در زمان خرید باید مد نظر خود قرار دهیم وزن و قدرت جذب آب آن می باشد.

حوله تن پوش دارای انواع مختلفی از پنبه، پلی استر، بامبو، پشم و میکروفیبر می باشد حوله تن پوش بر اساس قد دسته بندی می شود بعضی از حوله های تن پوش به صورت تمام قد می باشد این نوع حوله برای فصل زمستان مناسب است بعضی تا زانو می باشد که برای استخر و بعد از حمام مناسب است.

افراد زیادی هستند در بین کودکان و بزرگسالان که به حساسیتهای پوستی و آلرژی مبتلا هستند آنها می توانند با استفاده از حوله حمامی نانو برای خشک نمودن بدن بعد از حمام از بروز مشکلات شدید پوستی جلوگیری کنند حوله نانو دارای ویژگیهای منحصر به فرد می باشد که در انواع مختلف تولید می شود و فروش بسیار بالایی دارد حوله حمامی نانو مانع رشد قارچها و باکتریها می‌ شود و همچنین از ایجاد بوی نامطلوب جلوگیری می‌کند نانو از جمله حوله هایی می باشد که ماندگاری و دوام بالایی دارد حوله نانو پرز ندارد و مناسب برای نوزادان و کودکان می باشد.

حوله ی انتخابی شما برای کودک باید از جنس نرم و سبکی برخوردار باشد و همچنین حوله کلاه دار ضد حساسیت بسیار پرفروش و طرفدار زیادی دارد چرا که برای پوستهای حساس نیز مناسب می باشد حوله کلاه دار دارای رنگ بندیهای متنوع می باشد و همچنین دوام این نوع بسیار زیاد است لذا خرید آن نیز مقرون به صرفه می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت حوله تن پوش خرید حوله نوع حوله حوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سید علی طاهری اطاق‌سرا اظهار داشت: یکی از شرکت‌های بزرگ کشور برنج‌های در انبار مانده کشاورزان را در دو ماه گذشته خرید و این اتفاق به افزایش قیمت برنج ایرانی انجامید.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید برنج اعلام شد

وی از افزایش قیمت برنج ایرانی خبر داد و گفت: اوایل اسفند سال گذشته قیمت برنج ایرانی سیر افزایشی پیدا کرد و به طور مثال قیمت نوع طارم آن به طور تدریجی ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در هر کیلو نیز بالا رفت؛ این سیر افزایشی قیمت تا پس از تعطیلات عید و ۱۰ روز گذشته هم ادامه داشت، اما از حدود ۱۰ روز پیش تاکنون قیمت‌ها تثبیت شده و تغییری نداشته است.

وی افزود: در پی این افزایش قیمت برنج طارم از حدود ۶۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تا ۹۰ هزار تومان در هر کیلو تغییر یافت البته این قیمتی است که از کشاورزی خرید می‌شود و برنج طارم بسته‌بندی شده که به دست مصرف‌کننده نهایی در سراسر کشور می‌رسد ۱۱۰ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان در هر کیلو است.

طاهری ادامه داد: دلیل افزایش قیمت این است که یکی از شرکت‌های بزرگ کشور حجم زیاد برنجی که در سال گذشته به دلیل مازاد برنج در بازار در انبارها مانده بود را از کشاورزان خرید و در طول ۱۰ تا ۱۵ روز کاری هم پول برنج خریداری شده را پرداخت کرد، در نتیجه این افزایش تقاضا برای برنج قیمت آن چنان که شرح داده شد، افزایش یافت.

رییس اتحادیه برنج‌فروشان شهر بابل اظهار کرد: این شرکت در نشستی که با یکی از وزارتخانه‌ها داشت بر سر خرید برنج‌های انبار شده به توافق رسید و در ابتدای امر و اوایل اسفند برنج را با قیمت ۶۸ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان در هر کیلو از کشاورزان می‌خرید، اما هر قدر خرید این شرکت ادامه پیدا می‌کرد قیمت کشاورزان برای برنج بالاتر می‌رفت و تا ۹۵ هزار تومان در هر کیلو هم پیش رفت تا اینکه سرانجام خرید آن ۱۰ روز پیش متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر خرید این شرکت از برنج‌کاران مازندرانی بود، اما از گیلانی‌ها هم خرید کرد.

گرانی برنج در پی افزایش نرخ دلار

طاهری افزایش نرخ ارز را هم بر افزایش قیمت برنج ایرانی موثر دانست و گفت: افزایش اخیر قیمت ارز که به گران شدن برنج‌های وارداتی انجامید نیز در افزایش تقاضا برای برنج ایرانی و بالا رفتن قیمت آن تاثیر داشت. با افزایش نرخ ارز قیمت برنج‌های خارجی ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان بالا رفت.

وی افزود: با این حال حدود ۲۵ درصد کشت پارسال هنوز فروخته نشده و در انبارها مانده که البته این بخش متعلق به تاجران است نه کشاورزان.

رییس اتحادیه برنج‌فروشان شهر بابل پیش‌بینی کرد که در فصل برداشت برنج امسال قیمت‌ها مانند سال گذشته سرکوب نشود و توضیح داد: با این حال متاسفانه قیمت کشت برنج از ۴۰ میلیون تومان در هر هکتار در سال ۱۴۰۲ به ۵۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مطلوب برنج‌کار برای هر کیلو برنج با وجود هزینه‌ای که باید برای کشت برنج خرج شود رقمی حدود ۱۲۰ هزار تومان در هر کیلو است، اما برای این قیمت تقاضایی وجود ندارد در نتیجه برنج‌کار مجبور است از سود خود کم کند تا بازار را از دست ندهد به نظر می‌رسد امسال برنج از برنج‌کار با قیمتی بین ۸۵ تا ۹۵ هزار تومان خریداری شود.

طاهری از وضعیت خوب ذخایر آبی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان برداشت همین وضعیت برقرار باشد و مشکل تامین آب نداشته باشیم.

وی در نهایت برآورد کرد که محصول برنج امسال از شالیزارهای مازندران به بیش‌تر از یک میلیون تن برسد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228858 برچسب‌ها قیمت کالا

دیگر خبرها

  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • این ۸ وسیله حمام را فورا دور بیندازید
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد