Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات هندی دو آسمان‌خراش ساخته شده به صورت غیرقانونی را در پرجمعیت ترین ایالت تخریب کردند.

به گزارش فرارو، بلندترین سازه‌هایی که تا کنون در اوتار پرادش هند تخریب شده اند در کمتر از ۱۰ ثانیه با خاک یکسان شدند.

جمعیتی که ریزش را از پشت بام‌ها در ساختمان‌های مرتفع مجاور و در خیابان‌های اطراف تماشا می‌کردند، هنگامی که برج‌های بلند ۱۰۳ متری (۳۳۸ فوت) در طی یک تخریب کنترل‌شده فرو ریختند، تشویق و کف زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه عالی سال گذشته پس از یک جلسه دادرسی قانونی طولانی که مشخص کرد این برج‌ها چندین مقررات ساختمانی و استاندارد‌های ایمنی آتش‌سوزی را نقض می‌کنند، دستور تخریب این برج‌ها را صادر کرد.

مقامات به رسانه‌های محلی گفتند که بیش از ۳۷۰۰ کیلوگرم (۸۱۰۰ پوند) مواد منفجره حدود ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر منفجر شد. آن‌ها افزودند که مواد منفجره به صورت استراتژیک برای اطمینان از کمترین آسیب به منطقه قرار داده شده بودند.

هزاران نفر خانه‌های خود را در نزدیکی محل انفجار برای حدود ۱۰ ساعت خالی کردند و تعداد زیادی پلیس و پرسنل اورژانس برای تخریب برج‌های حاوی ۸۵۰ آپارتمان خالی از سکنه مستقر شدند. پلیس گفت که در حال بررسی است که آیا خسارتی رخ داده است یا خیر. ساکنان اطراف هم گفتند که بررسی خواهند کرد که آیا اموال آن‌ها آسیب دیده است یا خیر.

برخی از ساختمان‌های مجاور با ورقه‌های پلاستیکی سفید پوشانده شده بودند تا از خسارات احتمالی و گرد و غبار محافظت شوند.

با وجود ساخت و ساز‌های غیرقانونی افسارگسیخته، چنین تخریب‌هایی در هند نادر است.

بسیاری از مردم گفتند که تصمیم برای منفجر کردن برج‌ها اقدامی سختگیرانه علیه فساد است و هشداری برای سازندگان و شرکت‌های ساختمانی خواهد بود.

انتظار می‌رود که انفجار بیش از ۸۰۰۰۰ تن آوار باقی بگذارد که بیشتر آن برای پر کردن محل و بقیه برای بازیافت استفاده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: فرارو

کلیدواژه: ساخت و ساز غیر مجاز آسمان خراش هند برج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم

در نمایشگاه هوایی پاریس، خلبان روسی میگ ۲۹ موفق شد ۲ ثانیه قبل از سقوط جنگنده، دکمه ایجکت را زده و جان خودش را نجات دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!