Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان مغازه و کشف 17 فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با جمع آوری سرنخ‌های موجود و با انجام روش‌های نوین علمی، اعضای این باند سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حبیبی اظهار کرد: سارقان پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 17 فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر شیراز اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه اسلحه بادی، چراغ قوه، ضبط و باند، لوازم آرایشی، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح خفیف و 170 عدد فشنگ جنگی و شکاری کشف شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان اموال مسروقه را به 3 نفر مالخر فروخته اند که با اقدامات تخصصی مالخران نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان خواست مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت مغازه را به عمل آورده و هنگام بستن مغازه در هر ساعت شبانه روز درب های برقی را با استفاده از قفل های محکم کتابی قفل نموده تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند.
 
کلاهبرداری با سوء استفاده از نرم‌افزار اسنپ

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری فردی خبر داد که با ورود غیرمجاز به نرم افزار اسنپ فرزند شاکی اقدام به مسافرت کرده بود. 

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و عنوان داشت مبلغ 2 میلیون ریال بدهی برای وی در این سامانه ثبت شده است که بررسی موضوع در دستور کارکارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات اولیه و بررسی مستندات مشخص شد فردی که اقدام به این کار کرده دختری 14 ساله و دوست فرزند شاکی می باشد که قبلا اطلاعات اسنپ شاکی را از طریق گوشی  دوستش در اختیار داشته و با سو استفاده از این اطلاعات وارد نرم افزار شده و درخواست سفر را ثبت و کرایه را نیز پرداخت نکرده است.

زینلی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی متهم با هویت معلوم که دوست فرزند شاکی بود شناسایی به پلیس فتا احضارشد. 

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی در مواجه با مستندات و مدارک کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مرودشت از عموم شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه جرائم رایانه‌ای، موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (خش گزارشات مردمی) و یا از طریق شماره‌های 096380 و یا 43222087 به همکاران ما اطلاع دهند.

کشف قتل مرد 46 ساله و دستگیری قاتل

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف قتل مرد 46 ساله و دستگیری  قاتل دراین شهرستان خبر داد. 

سرهنگ فرشید زینلی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک مرد46 ساله در مرداد ماه سال جاری، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی های اولیه که آثار ضرب و جرح در پهلو مقتول مشهود بود تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل از همان لحظه شروع و پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، قاتل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی دامه داد: این مرد ۴۷ ساله قاتل به بزه انتسابی مذکور اقرار و اظهار داشت تحت تاثیر مصرف مواد مخدر، ناخواسته چاقوی میوه خوری را به پهلوی متوفی فرو کرده و او در دم فوت نموده، آلت قتاله، کشف و ضبط و قاتل به مرجع قضایی، اعزام و معرفی گردید.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت در پایان ضمن اشاره به پای کار بودن شبانه روزی پلیس در خدمت رسانی به مردم شریف، به مخلان نظم و امنیت جامعه هشدار داد که اقدامات خلاف قانون افراد زیر ذره بین پلیس بوده و با هرگونه جرم و جنایتی برخورد و مجرمان به مراجع قانونی تحویل خواهند شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته حوادث قتل مرجع قانونی حادثه پلیس شهرستان مرودشت پلیس آگاهی رئیس پلیس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه