Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@04:41:37 GMT

معرفی شیر گازی سارا و نوارتفلون دنا

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۷۷۶۸

معرفی شیر گازی سارا و نوارتفلون دنا

شیرآلات یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر ساختمانی است. به‌طورکلی شیرآلات، لوازمی برای تنظیم فشار و قطع‌ و وصل کردن جریان مایعات و گازها هستند. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای وصل کردن لوله‌ها به یکدیگر و شیرآلات احتیاج داریم، اتصالات فلزی است. یکی از رایج‌ترین اتصالاتی که در صنعت به‌کار می‌رود اتصالات گالوانیزه‌ای است که متداول‌ترین نوع این اتصال، دنده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ایجاد یک اتصال قوی، می‌توان از شیرگازی سارا، نوارتفلون دنا و اتصالات گالوانیزه استفاده کرد که در ادامه به معرفی هر یک از این موارد می‌پردازیم.

شیرگازی سارا

همان‌طور که اشاره کردیم برای یک اتصال قوی می‌توانید از شیرگازی سارا، نوارتفلون دنا و اتصالات گالوانیزه کمک بگیرید. در این بخش به معرفی شیرگازی سارا می‌پردازیم. شیر گازی که به شیر توپی معروف است، برای باز و بسته کردن شیر به‌کار می‌رود. در این شیر، توپ سوراخی قرار دارد که هنگام باز کردن، راه را برای سیالات باز می‌کند و هنگام بستن شیر با چرخش توپ، از عبور سیالات در لوله جلوگیری می‌کند. دلیل استفاده از کلمه شیر گازی، کاربرد این نوع شیر است که بیشتر در لوله‌های گازی استفاده می‌شود.

سارا از برندهای محبوب و معروف در زمینه تولید شیر گازی است که از بهترین و باکیفیت‌ترین آلیاژ برنج برای تولید شیر گازی استفاده می‌کند. برخی از ویژگی‌هایی که باعث شده‌اند فروش شیرگازی سارا به میزان قابل‌توجهی برسد، عبارت‌اند از: مقاومت در برابر دمای 29 درجه زیر صفر و گرمای 66 درجه، مقاومت در برابر رطوبت که هیچ‌گاه دچار زنگ‌زدگی نخواهد شد، جلوگیری از رسوب (خصوصاً رسوب آب) و مقاوم در برابر ساییدگی.

قیمت شیرگازی سارا نسبت به دیگر برندهای مطرح در تولید شیر گازی بسیار مناسب‌تر است اما درعین‌حال این برند توانسته کیفیت محصولات خود را در بالاترین حد ممکن نگه دارد و رضایت مشتریان را جلب کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب اصلی‌ترین دلیل قرارگیری این شیر در لیست شیرگازی سارا، نوارتفلون دنا و اتصالات گالوانیزه است.

نوارتفلون دنا

نوار آب‌بندی یا نوارتفلون یکی از اصلی‌ترین لوازم برای لوله‌کشی‌هاست. نوارتفلون از نشتی شیر آب و هرگونه نشت که در اتصالات لوله‌کشی وجود دارد، جلوگیری می‌کند. نوارتفلون یک لایه بسیار نازک از پلی تترافلوئور و اتیلن است. دلیل نام‌گذاری این نوار، شرکت تولیدکننده آن است. بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نوار آب‌بندی، تفلون نام دارد ازاین‌رو مردم این نوار را با نام نوارتفلون می‌شناسند. از نوارتفلون به‌عنوان روان‌کننده اتصالات استفاده می‌شود و دلیل این امر، آب‌بندی اتصالات، انعطاف‌پذیری بسیار بالا به جهت ضخامت پایین این نوار و عملکرد بی‌نظیر آن است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از نوارتفلون، مقاومت آن در برابر شرایط آب‌وهوا است. این نوار در بیشترین و کمترین دمای هوا عملکرد صحیحی دارد و خدشه‌ای به عملکرد و حتی شکل آن وارد نمی‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، شیرگازی سارا، نوارتفلون دنا و اتصالات گالوانیزه ترکیب بی‌نظیری در لوله‌کشی‌ها هستند. اما چرا این مدل نوارتفلون؟ دنا قدیمی‌ترین و معروف‌ترین کارخانه تولید نوارتفلون است و محصولات متنوعی تولید می‌کند. نوارتفلون زرددنا، نوارتفلون سبز دنا، نوارتفلون آبی دنا، نوارتفلون صورتی دنا و همچنین نوار سبز و قرمز ازجمله محصولات این برند است.

معرفی انواع نوارتفلون دنا

کاربرد هر یک از مدل‌های این نوع نوارتفلون به شرح زیر است:

نوارتفلون زرددنا:

این نوارتفلون پهنای بیشتری به نسبت بقیه دارد و پرکاربردترین نوع نوارتفلون در لوله‌کشی‌ها، خصوصاً لوله‌های گاز است.

نوارتفلون آبی دنا:

از این نوار اغلب در لوله‌های فلزی و به‌عنوان درزگیر استفاده می‌شود.

نوارتفلون صورتی دنا:

این نوار که به نوارتفلون خمیری دنا معروف است، مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، گاز و روغن دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

نوارتفلون قرمز دنا:

این نوع نوار مقاومت بسیار بالایی در برابر دما دارد و قادر است در دمای 90 درجه زیر صفر تا گرمای 300 درجه را تحمل کند.

دقت کنید که تمامی این مدل‌ها مزایایی چون ضد چسبندگی، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر کشیده شدن، مقاومت در برابر ضربات و مقاومت در برابر خوردگی را دارند.

اتصالات گالوانیزه لیست قیمت اتصالات گالوانیزه

این نوع اتصالات، رایج‌ترین اتصالی است که برای لوله‌کشی‌ها به‌کار می‌رود. گالوانیزه پوششی است که روی اتصالات قرارگرفته و باعث ایجاد مقاومت در آن‌ها شده است. دلیل قرارگیری این نوع اتصال در لیست شیرگازی سارا، نوارتفلون دنا و اتصالات گالوانیزه برای لوله‌کشی، مقاومت بالای آن است. گالوانیزه باعث می‌شود که اتصال شما در برابر خوردگی و مواد شیمیایی بسیار مقاوم باشد. لوله‌ها و اتصالات فولادی یا آهنی، پس از مدتی که در معرض رطوبت قرار می‌گیرند، دچار زنگ‌زدگی می‌شوند اما گالوانیزه در برابر زنگ‌زدگی و حتی پوسیدگی بسیار مقاوم است.

کاربرد اصلی این اتصالات در آب‌رسانی، سازه‌های فلزی، تصفیه‌خانه‌ها، کشاورزی، مخابرات و گلخانه‌ها است.

انواع اتصالات گالوانیزه و مزایای آن

این اتصالات شامل انواع اتصالات جوشی، دنده‌ای و اتصالات فلنج‌دار است. در این میان، نوع گالوانیزه‌ای دنده‌ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در اتصالات گالوانیزه دنده‌ ای، لوله‌ها و اتصالات از طریق دنده‌ها به هم متصل می‌شوند.

اتصالات جوشی گالوانیزه می‌توانند به لوله‌های پای پینگی متصل شوند. در اتصال لوله‌ها به روش جوشی، لوله‌ها به یکدیگر جوشکاری می‌شوند.

اتصالات فلنج‌دار اتصالی مخصوص به لوله‌های گالوانیزه است؛ البته قابلیت استفاده در موارد دیگری را نیز دارد. این اتصال یک نوع اتصال محکم است که در آن اتصالات با روش دنده‌ای یا جوشی به لوله‌ها متصل می‌شوند و برای استحکام و مقاومت بیشتر، از پیچ و مهره‌ها نیز استفاده می‌شود.

برخی از مهم‌ترین مزایای اتصالات گالوانیزه عبارت‌اند از:

طول عمر بسیار بالا

هزینه پایین تعمیرات

مقاومت بالا در برابر فشارهای زیاد

هزینه پایین در تولید و درنهایت خرید این محصول

امکان استفاده در دمای بالا

مقاومت در برابر آتش

کلام آخر

همان‌طور که متوجه شدید، هر یک از محصولاتی که در لیست شیرگازی سارا نوارتفلون دنا اتصالات گالوانیزه قرارگرفته است، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک ترکیب طلایی برای لوله‌کشی‌های ساختمان خود هستید و می‌خواهید تا سالیان سال، لوله‌کشی ساختمان بدون هیچ مشکلی فعالیت کند، می‌توانید از شیرگازی سارا، نوارتفلون دنا و اتصالات گالوانیزه استفاده کنید. برای خرید هر یک از این موارد، بهتر است در ابتدا نیاز خود را به‌طورکامل مشخص کنید تا لوازم صحیحی را انتخاب کنید. به‌طورمثال نوارتفلون و اتصال‌های گالوانیزه‌ای انواع مختلفی دارند که هر یک کارایی خاصی دارند و بهتر است با توجه به نیاز خود، اقدام به تهیه آن نمایید. درنهایت فراموش نکنید که تهیه شیرگازی سارا، نوارتفلون دنا و اتصالات گالوانیزه از یک فروشگاه معتبر باعث می‌شود که از کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنید.

کد خبر 1667275

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مقاومت در برابر استفاده می شود برای لوله کشی گالوانیزه ای لوله کشی ها بسیار بالا شیر گازی دنده ای لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید