Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمونه ای از این محصولات دستگاه تصفیه آب هیوندای است که با مواد درجه یک ساخته شده و از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار می باشد. البته کیفیت این دستگاهها با توجه به توان خریدار می تواند متفاوت باشد به همین دلیل این شرکت با توجه به نیاز جامعه اینگونه محصولات را تولید کرده و به فروش می رساند.

نمونه های مختلف این محصولات را به صورت عکس می توانیم به شما معرفی کرده و در اختیارتان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید نمونه این محصولات را که به صورت عکس می باشد دیده و آشنایی بیشتری نسبت به آنها داشته باشید. البته نمونه های مشابه هم هستند که با این نام در بازار موجود می باشند اما کیفیت آنها نسبت به نوع اصلی ضعیف تر نیز می باشد. و با کمی دقت شما هم می توانید به این موضوع پی ببرید.

نمونه دیگری از این محصولات دستگاه تصفیه آب هیوندای است که با توجه به دانش روز تهیه و تولید شده است و شما می توانید این محصول را نیز با قیمتی مناسب خریداری کرده و استفاده نمایید. معمولا نمونه های خانگی این مصولات با نامهای شش فیلتر یا هفت فیلتر در بازار موجود هستند و توانایی کیفیت آب را توسط این فیلترها بالا می برند. تعویض فیلتر های این دستگاه ها نیز به صورتی آسان و راحت امکان پذیر است.

هر نمونه از این محصولات با توجه به توان ظرفیت تصفیه آب و قدرت میکرو در ثانیه می تواند به صورت دقیق آب را از هرگونه مواد غیر طبیعی پاک کرده و آبی سالم و گوارا را به دست شما برساند. تولید این نوع دستگاهها با روشهای کاملا بهداشتی و همچنین مواد درجه یک صورت می گیرد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم

اگر شما نیاز به دستگاه تصفیه آب در مقیاس های بزرگ و صنعتی را دارید و امکان خرید دستگاه نو برای شما فراهم نمی باشد، می توانید از انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب صنعتی دست دوم استفاده کنید.

در این مقاله ما به صورت اختصار نکات مهم و اساسی برای خرید این دستگاه تصفیه آب را برای شما بیان می کنیم.

در ابتدا شما باید نوع آب ورودی و میزان آن را به دستگاه را مشخص کنید و سپس برای خرید مناسب اقدام کنید.

نکته دوم، مشخصات پمپ پیش تصفیه یا همان فیلتر شنی دستگاه است که حداقل فشار این پمپ باید ۴ بار باشد عملکرد این پمپ بسیار مهم است زیرا مکمل پمپ فشار قوی دستگاه شما است.

از برند های معتبر این نوع پمپ ها می توان پنتاکس، اتک، دیزل ساز و لئو را نام برد.

باید بدانید که برای خرید دستگاه تصفیه آب دست دوم و پمپ باید به چند نکته مهم دقت کنید یکی از این نکات مهم دیگری که باید در نظر گرفت مشخصات پمپ فشار قوی دستگاه است که معمولا در ممبران های ۴ اینچ باید از فشار ۱۴ تا ۱۸ بار برخوردار باشند و همچنین در ممبران های ۸ اینچ بتوانند فشاری بین ۱۶ تا ۲۰ بار را تحمل کنند.

شما حتما باید در هنگام خرید به فیبر، فنر و صدایی که از عملکرد پمپ ناشی می شود دقت کنید تا مبادا بلبرینگ ها دوچار خوردگی شده باشند.

زمانی که شما اقدام به خرید نوع دست دوم این دستگاه ها را می کنید بهتر است فیلتر ممبران را تعویض کنید و آن را با مدل های آمریکایی Film tech  و یا Lanxess جایگزین کنید.

فیلتر تصفیه آب بزرگ

منظور از فیلتر تصفیه آب بزرگ تنها دستگاه های مورد استفاده در صنایع نمی باشد.

یکی از تفاوت های اصلی این فیلتر ها با نوع خانگی آن در نوع سایز آن است که از آن بزرگتر است.

فیلتر هایی که توانایی تصفیه اب در حجم بالا را دارند معمولا توان ظرفیتی بیشتر از ۳ متر مکعب در روز دارا هستند که نوع تصفیه این دستگاه بر اساس فن آوری غشایی اسمز وارونه است.

آب آشامیدنی با توجه به اینکه رابطه مستقیمی که با بدن دارد باید به سطح کیفیت بالایی برسد تا بتوان آن را ضامن سلامتی و تندرستی دانست در غیر این صورت می تواند سبب امراض گوناگونی مانند سرطان و آسیب های گوارشی در بدن شود.

افراد از انواع مختلف دستگاه تصفیه آب بزرگ و کوچک استفاده می کنند فیلتر تصفیه آب کوچک یا همان نوع مصرف خانگی به این صورت است که علاوه بر این که آب را تمیز و از بسیاری از آلودگی ها حفظ می کند سبب بهبود کیفیت و طعم آن می شود.

آبی که از تصفیه خانه ها عبور می کند با اینکه مراحلی را پشت سر گذاشته است اما آلودگی هایی هستند که طی مسیر ورودی تا به مقصد همراه آب وارد می شوند.

یکی از بهترین راه حل های این موضوع استفاده از فیلتر زغالی تصفیه آب خانگی است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ایرنا رپرتاژ آگهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رپرتاژ آگهی ایرنا رپرتاژ آگهی دستگاه تصفیه آب دستگاه ها دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سایر اعضای ستاد برگزار شد، بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و شناساندن ابعاد حماسه و دلاور مردی‌های دوران دفاع مقدس در نسل جوان مخصوصاً دانش آموزان تاکید کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تأثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل آینده دارد.

فخاری با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های استان تهران باید وظایف خود را در خصوص راهیان نور به طور کامل انجام دهند، گفت: برگزاری اردوی اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان محسوب می‌شود.

کد خبر 6091447

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو