Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایپانیوز، رضا تقی پور در بازدید از سالن سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو و گفت: در این نمایشگاه فضای مناسبی فراهم شده تا کسب و کارهای حوزه صنعت در تعامل با همدیگر قرار بگیرند و مباحث فنی، اقتصادی و تعامل با هم را انجام دهند. البته در این نمایشگاه محصولات جدیدی عرضه شده و باید با شتاب بیشتری این روند همکاری و عرضه محصولات جدید دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی پور افزود: این نمایشگاه نمادی از مفهوم اقتصاد مقاومتی و خودکفایی اقتصادی است که رهبر انقلاب همواره مورد تاکید قرار داده اند و صنعتگران باید با قطع وابستگی و افزایش عمق تولید به دنبال افزایش تیراژ تولید و کیفیت و رضایت مندی مردم باشند.

او در خصوص محصولات جدید عرضه شده در گروه سایپا گفت: در حوزه های مختلف اقدامات خوبی در گروه سایپا صورت گرفته و ارایه محصولات جدید قابل تقدیر است ولی باید با سرعت بیشتری این موارد با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی و در زمان کوتاه محقق شود و تجربه نشان داده که مردم کشورمان قدردان  هستند و با دیدن شرایط مناسب حتما از خودروسازان داخلی و محصولاتشان استقبال خواهند کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس، تولید اقتصادی در سایپا را امیدوار کننده دانست و گفت: در همین نمایشگاه خودروی اقتصادی تولید و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته که مراحل انجام کار آن در حال اجرا است ولی باید این چنین کارهایی سرعت بگیرد چرا که در حال گذار هستیم.

 او تصریح کرد: تاکنون در شرکت های خودروساز کشور، تولید صنعتی وجود نداشته و امیدوارم به زودی به شرایطی برسیم که در تیراژ تولید ثبات داشته باشیم و نیازمندی برای هر خودرویی، به کشورهای دیگر به حداقل برسد و دراین صورت کلاس کیفیت کار خودروسازان بالا خواهد رفت.

تقی پور در خصوص ارتباط گروه سایپا با شرکت های دانش بنیان و داخلی سازی قطعات گفت: بهره گیری از شرکت های دانش بنیان یک معادله برد- برد است و توقع است که در هر محصول جدید قابلیت نو و خلاقانه ای دیده شود و خوشبختانه در داخل کشور این پتانسیل وجود دارد. سایپا در ارتباط با دانش بنیان ها تاکنون بسیار خوب عمل کرده و امیدوارم خیلی زود خروجی این همکاری مشترک را مردم به صورت کامل ببینند و استفاده کنند.

او افزود: تعدادی از شرکت های دانش بنیان اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند که خودروسازان در این زمینه باید با در نظر گرفتن مباحث اقتصادی بتوانند این موضوعات را مورد بهره برداری قرار دهند و در خط تولید استفاده کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در حوزه افزایش تیراژ تولید گفت: افزایش تولید خوبی در خودروسازی ها انجام شده و آمارهای قابل قبولی داده شده و خوشبختانه خودروهای ناقص و کف پارکینگ به صورت کامل تکمیل و تعهدات شرکت ها در حال به روز شدن است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها اقتصاد مقاومتی رپرتاژ آگهی سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی رپرتاژ آگهی سایپا اقتصاد مقاومتی رپرتاژ آگهی سایپا محصولات جدید دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز