Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@20:14:56 GMT

رئیس موساد در خصوص توافق هسته ای به آمریکا می‌رود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۷۹۴۶

رئیس موساد در خصوص توافق هسته ای به آمریکا می‌رود

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل به منظور گفت وگو درخصوص توافق هسته ای ایران، به آمریکا سفر خواهد کرد.   به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره اعلام کرد که دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) به منظور مشارکت در نشست‌های محرمانه کمیته اطلاعاتی سنا درخصوص توافق هسته‌ای با ایران راهی واشنگتن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یک منبع سیاسی اسرائیل در این بار گفت که این سفر از پیش برنامه ریزی شده بود و تصمیم آنی نیست و هدف از آن تاثیرگذاری بر مواضع آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران است.   این در حالی است که روزنامه هاآرتص به تازگی از توبیخ رئیس موساد از سوی یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده بود. بنا بر گزارش این روزنامه لاپید از دیوید رئیس سازمان جاسوسی موساد خواسته است تا درخصوص اظهارات روز پنج‌شنبه خود درباره مذاکرات دولت جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) برای حصول توافق با ایران بر سر احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) توضیح دهد.   بارنیا گفته بود که دولت آمریکا برای دستیابی به توافق با ایران عجله می‌کند، توافقی که از نظر او وحشتناک است.   وی همچنین گفته بود که توافق هسته‌ای جدید با ایران، مانع از اقدام موساد علیه جمهوری اسلامی ایران برای محفاظت از منافع امنیتی اسرائیل نمی‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر خارجه لهستان اظهارات رییس جمهور این کشور درباره میزبانی از تسلیحات هسته ای آمریکا را رد کرد.

«رادوسلاو سیکورسکی» وزیر خارجه لهستان در مصاحبه‌ای گفت که «آندری دودا» رئیس جمهور لهستان، هیچ اختیاری برای گمانه زنی درباره میزبانی بخشی از زرادخانه هسته ای آمریکا در ورشو در خاک این کشور ندارد.

وزیر خارجه لهستان یادآور شد که استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان مدتی است موضوع مذاکرات لهستانی-آمریکایی بوده است.

این مقام لهستان گفت: قبلاً در بالاترین سطوح به آقای رئیس جمهور گفته شده است که در مورد آن صحبت نکند. من نمی دانم چرا او این را گفت.

وزیر امور خارجه لهستان همچنین تاکید کرد که دودا به عنوان رئیس دولت موظف است سیاست خارجی را به نحوی که توسط هیات وزیران، که بالاترین نهاد تصمیم‌گیری اجرایی است، اجرا کند.

کد خبر 6090221

دیگر خبرها

  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین