Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با هفته دولت امسال دهها طرح عمرانی در مناطق روستایی استان فارس به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

مهندس عطاالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه هفته دولت، یادآور ماندگاری فرصت خدمت بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان رجایی و با هنر در عرصه خدمت با نثار جان خویش درس فداکاری و خدمت بی منت را به همه مسوولان این سرزمین دادند.

زمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: هفته دولت به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی آشکارتر شود.

وی با بیان اینکه بدون تردید هفته دولت ۱۴۰۱، فرصتی گرانبها برای تشریح و تبیین اقدامات دولت مردمی ایران قوی در نخستین سال فعالیت خود است گفت :  در همین راستا مدیران و کارکنان بنیاد مسکن در همه مناطق روستایی این استان  در تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم، اهتمامی ویژه ورزیده‌اند، با افتتاح و کلنگ زنی برخی طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح استان، طعم شیرین خدمت را به کام روستاییان شیرین تر کردند.

گوشه ای از فعالیت های عمران روستایی در روستاهای فارس

همزمان با هفته دولت کلنگ پروژه ۲۰۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن لارستان  با حضور معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و مسوولان محلی این شهرستان به زمین خورد.

محمد هادی میزان مدی بنیاد مسکن لارستان در حاشیه این مراسم گفت : پروژه ۲۰۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت تقریبی ۱۶ هزار مترمربع و در کنار اداره راه و شهرسازی لارستان و در یکی از نقاط خوب شهر لار اجرا می شود.


 افتتاح پروژه طرح بهسازی روستای کرمستج

مهندس میزان همچنین در توضیح اجرای  پروژه  طرح بخسازی روستای کرمستج اظهار داشت : پروژه مذکور به متراژ ۱۴ هزار  مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار  میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و خیرین اجرا گردیده که ۴۵۷ خانوار از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

روستای کرمستج از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز شهرستان و ۴۰۵ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است .


 افتتاح آسفالت معابر روستای سلطان آباد داراب
مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب از اجرای ۴ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای سلطان آباد در این شهرستان خبر داد و گفت :  بهره برداری۷۰۰خانوار این روستا از طرح بهسازی خدمتی است که در هفته دولت به روستاییان ارائه شده است.

محمد رضا حسن زاده افزود: این پروژه شامل ۴ هزار متر مربع آسفالت است که از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن با اعتبار  ۸۸۰میلیون تومان اجرا شده است.

روستای سلطان آباد از توابع بخش فسارود و در فاصله۲۵ کیلومتری شهرستان داراب قرار دارد.

افتتاح طرح توسعه معابر روستای هادی آباد

وی همچنین از اجرای ۳ هزار و ۴۰۰متر مربع آسفالت معابر روستای هادی آباد  در این شهرستان خبر داد و گفت :  ۱۲۰خانوار این روستا از مزایای این طرح استفاده می کنند این پروژه شامل ۳ هزار ۴۰۰متر مربع آسفالت و توسعه معابر است که  از محل اعتبارات ملی و قیر با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن با اعتبار  ۷۵۰میلیون تومان  اجرا شده است.

روستای هادی آباد از توابع بخش فسارود و در فاصله ۲۳ کیلومتری شهرستان داراب قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی فارس پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی فارس هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی فارس معابر روستای مربع آسفالت بنیاد مسکن هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار