Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تن هاخ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این مسابقه آخرین بازی رونالدو برای شیاطین سرخ است، گفت: نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم اما ما برای حضور او برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

در بازی دیشب مقابل ساوتهمپتون هم مانند برد ۲ بر یک یونایتد برابر لیورپول، رونالدو نیمکت نشین بود و به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمد، با این حال تن هاخ علاقه دارد فوق ستاره پرتغالی را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: ما به برنامه‌مان پایبند هستیم و می‌خواهیم او بماند. این چیزی است که من می‌خواهم.

این در شرایطی رونالدو از ابتدای فصل نقل و انتقالات به صراحت اعلام کرد که می خواهد منچستریونایتد را ترک کند زیرا می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

رونالدو در تمرینات پیش از شروع فصل هم دیر حضور پیدا کرد و تنها در یک بازی از ۴ مسابقه گذشته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

در این مدت صحبت از حضور رونالدو در اتلتیکو مادرید، چلسی، مارسی، ناپولی بوروسیا دورتموند و اف سی بایرن بود اما انتقال CR۷ به این تیم ها با شکست روبرو شده است تا در فاصله ۴ روز تا پایان فصل نقل و انتقالات تکلیف او مشخص نباشد.

برچسب‌ها اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد ساوتهمپتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد ساوتهمپتون تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)

سادیو مانه در حضور کریستیانو رونالدو، از روی نقطه پنالتی گل دوم النصر مقابل الخلیج را به ثمر رساند.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس