Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در ۹۰ مرکز شبانه‌روزی موجود که تحت نظر بهزیستی در استان هستند، ۹۵۰ نفر مددجو اقامت دارند.

سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان گفت: ۳۵۰ نفر از مددجویانی که در مراکز شبانه‌روزی معاونت توانبخشی این اداره کل حضور دارند، مجهول‌الهویه هستند.

آغاز فرایند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند برای مددجویان مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان گلستان

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت فرایند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند و عکس‌دار برای افراد مقیم در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان هم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان گفت: با توجه به شرایط برخی از مددجویان مراکز، امکان صدور کارت ملی هوشمند و الصاق عکس به شناسنامه این عزیزان وجود نداشته که با همکاری سازمان ثبت احوال و حضور تیم‌های سیار در مراکز، این کار انجام شد.

کیانی به واکسیناسیون جامعه هدف تحت پوشش این اداره کل اشاره و یادآور شد: در حوزه معاونت توانبخشی و جامعه هدف و تحت پوشش این معاونت، ۷۰ درصد جمعیت آن هر سه نوبت واکسن کرونا را تزریق کردند و و ۶۴ درصد هم دُز یادآور را دریافت و تزریق کردند.

وی اضافه کرد: در حوزه معاونت درمان و جامعه تحت پوشش آن، با توجه به دلیل محدودیت سنی برای تزریق واکسن فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی دُز سوم و یادآور دریافت نشده و مجموع هر دو دُز ابتدایی در این معاونت به ۷۶ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: در حوزه معاونت پیشگیری میزان تزریق دُزهای اول و دوم به صورت کامل و صددرصدی جامعه هدف بوده، اما دُزهای سوم و چهارم به دلیل اقامت حداکثر دو ماهه مقیمان در مراکز تحت نظر  این معاونت، فقط دو دُز ابتدایی ثبت می‌شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان گفت: ۶۵ درصد کل کارکنان این اداره، هر سه دُز واکسن کرونا را تزریق کرده و ۲ درصد هم دُز یادآور را تزریق کردند.

برچسب‌ها گرگان گلستان سازمان بهزیستی کشور توانبخشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گلستان سازمان بهزیستی کشور گرگان گلستان سازمان بهزیستی کشور توانبخشی مراکز شبانه روزی بهزیستی گلستان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید

در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به گزارش تسنیم، به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیش‌تر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج