Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:46:43 GMT

گذشت اولیای دم لردگانی از قصاص قاتل

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۸۰۶۵

گذشت اولیای دم لردگانی از قصاص قاتل

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از صلح و سازش در یک فقره پرونده قتل با گذشت و رضایت اولیاء دم خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری احمدرضا بهرامی اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ به دنبال وقوع نزاع دسته‌جمعی در منطقه ساتح شهرستان لردگان متأسفانه شخصی به وسیله سلاح گرم به قتل می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از این رویداد قاتل دستگیر و پرونده وی در شعبه چهارم کیفری دادگستری شهرستان لردگان تشکیل و نتیجه رسیدگی به پرونده منجر به صدور رای قصاص برای متهم می‌شود.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در ادامه با قطعیت یافتن رأی دادگاه، تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و مقامات قضایی شهرستان لردگان برای رایزنی با خانواده مقتول و کسب رضایت از ایشان آغاز و سرانجام پس از تشکیل جلسات متعدد، با وساطت معتمدان و پیگیری‌های سفیران صلح و مسئولان قضایی، اولیای دم رضایت بی‌قید و شرط خود را برای رهایی محکوم علیه از قصاص اعلام کردند.

بهرامی با بیان اینکه مطابق با تعالیم اسلامی ثواب زندگی دوباره بخشیدن به یک فرد برابر با نجات مردم جهان است، خاطرنشان کرد: سنت حسنه گذشت از جمله سنت‌هایی است که دین مبین اسلام همواره بر آن تأکید داشته و این مهم نشان از اعتقاد بالای مردم این مرز و بوم به سنن و شعائر دینی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری گذشت از قصاص رضايت اولياي دم چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی

ایسنا/خوزستان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ