Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:39:00 GMT

هومتاز تولیدکننده میز و صندلی استیل و مبلمان مدرن

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۸۱۵۵

هومتاز تولیدکننده میز و صندلی استیل و مبلمان مدرن

هومتاز یکی از برترین تولیدکننده‌های محصولات استیل است که می‌توانید از سراسر ایران سفارش خود را ثبت کرده و خریداری نمایید. هر میز و صندلی با هر طرح و اندازه‌ای که بخواهید توسط طراحان حرفه‌ای هومتاز برای‌تان اجرا می‌شود و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از هومتاز، کافی است تصمیم خود را برای خرید مبلمان استیل بگیرید تا ظریف‌ترین و زیباترین محصولات را در خانه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پر فروش‌ترین محصولات هومتاز در سال 2022

هومتاز انواع مبلمان خانگی را با بهترین کیفیت و طراحی جدید در اختیار خریداران قرار میدهد که از پر فروش‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندلی استیل

وجود یک صندلی در هر فضایی لازم است. تولید و فروش صندلی استیل در هومتاز با قیمت ارزان انجام می‌شود. از آشپزخانه گرفته تا سالن پذیرایی و اتاق خواب، صندلی استیل دارای پایه فلزی با نشیمن‌گاه پارچه‌ای است. برخی از مدل‌های آن دارای دسته بوده و پشته بلندی دارند. اما مدل‌های بدون دسته و پشته کوتاه هم تولید شده است  شما می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. جنس رویه صندلی‌ها هم متفاوت بوده و در رنگ‌های مختلف وجود دارد و باعث می‌شود رنگ دلخواه خود را از میان ان انتخاب کنید.

میز تلویزیون استیل

یکی دیگر از محصولات پر فروش فروشگاه هومتاز، میز تلویزیون استیل است. حضور آن در هر دکوراسیونی با هر سبکی الزامی است و می‌تواند به عنوان یک تکمیل کننده چیدمان باشد. نکته مهمی که وجود دارد این است که میز تلویزیون استیل برای هر سبک دکوراسیونی قابل استفاده می‌باشد. می‌توانید تعداد کشوها و قفسه‌های آن را انتخاب کنید. ارتفاع پایه میز هم بسته به نظر شما قابل تغییر خواهد بود.

آبکاری اصولی

تمامی محصولات هومتاز با استفاده از استیل گرید 304 وارداتی ساخته می‌شوند. سپس در خلع به صورت پی وی دی آبکاری می‌شوند که بهترین روش آبکاری است. ظاهر براق و شیکی دارند که همگان را شیفته خود می‌کند و با هر تم‌رنگی سازگار است.

چرا فروشگاه هومتاز را برای خرید انتخاب کنیم؟

هر انتظاری که از یک فروشگاه اینترنتی ایده‌ال را که داشته باشید، هومتاز برایتان برآورده می‌کند. شما می‌توانید از بین تنوع بی‌نظیری از مدل‌ها فروش آنلاین میز استیل گلد و سیلور با قیمت تخفیفی ما انتخاب کنید و بسته به سلیقه‌تان آن را شخصی‌سازی کنید. با این وجود هزینه کمتری هم پرداخت کنید و صاحب میز و صندلی استیل باکیفیت و درجه یک شوید. از دیگر ویژگی‌های مطرح هومتاز عبارتند از:

استفاده از متریال مرغوب

استیل یک الیاژ فلزی است که اگر از نوع مرغوب نباشد احتمال زنگ زدگی آن وجود دارد. اما استیل به کار رفته در تولیدات هومتاز درصد بالایی فولاد داشته و بسیار مقاوم می‌باشد. این مقاومت تنها در برابر ضربه و فشارهای احتمالی نیست بلکه در برابر رطوبت هم مقاوم می‌باشد. به همین خاطر به راحتی تمیز می‌شوند و لک نمی‌گیرند.

در زمان خرید لوازم استیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

چشم بسته به خرید نروید. شما باید پیش از خرید محل قرارگیری آن‌ها را مشخص کنید. باید بدانید که میزتان را می‌خواهید در کدام قسمت اتاق بگذارید تا بتوانید نمونه‌ای بخرید که بزرگ یا کوچک نباشد. میز تلویزیونی که انتخاب می‌کنید باید طول بیشتری به نسبت تلویزیون داشته باشد. به همین خاطر باید پیش از هر چیزی محل قرارگیری را مشخص کنید. حال باید نکات دیگری را در نظر بگیرید که عبارتند از:

کیفیت درجه یک داشته باشد و بتوانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. صندلی و میزی که انتخاب می‌کنید باید بتواند وزن بالا را تحمل کند. اما با این وجود سبک باشد که به راحتی جا به جا کنید. ظاهر شیک و مدرن داشته باشد. خط و خش روی آن نیفتد. رنگ رویه میز و صندلی باید متناسب با دکوراسیون فضا باشد. مات یا براق بودن آن را انتخاب کنید. از قیمت مناسبی برخوردار باشد. قیمت محصولات هومتاز بسیار مناسب بوده اما عوامل موثری هم‌چون اندازه، متریال، مدل و... هم روی آن اثر دارد. ناگفته نماند که لوازم استیل طلایی قیمت بیشتری نسبت به رنگ نقره‌ای دارند. 

میز  استیل

برای چیدمان دفتر کار نیاز به یک میز استاندارد و شیک دارید؟ می‌خواهید لوازم دکوری خود را روی میز بچینید؟ یا قصد خرید جلو مبلی استیل طلایی و نقره‌ای شیک را دارید؟ در هر صورت میز استیل بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

هومتاز ارزان‌تر از همه جا

بی شک نمی‌توانید تولیدکننده‌ای بیابید که تمامی ویژگی‌های فوق را داشته باشد و با قیمت مناسبی هم در اختیار خریداران قرار دهد. اما هومتاز به منظور رفاه بیشتر خریداران با کم‌ترین سود تولیدات خود را در اختیار شما قرار می دهد و می‌توانید با خرید اینترنتی و بدون واسطه با نازل‌ترین قیمت دکوراسیون خانه خود را تکمیل کنید یا یک چیدمان جدید داشته باشید. البته در صورت تمایل می‌توانید به صورت حضوری هم مراجعه کنید و خرید خودتان را انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبلمان میز تلویزیون انتخاب کنید میز و صندلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، سیاست بانک مرکزی در سال جاری هدف‌گذاری برنامه‌ریزی شده برای تداوم کاهش تورم و نرخ رشد نقدینگی به همراه هدایت هدفمند اعتبارات بانکی به سمت تولید است. در همین راستا بررسی‌ها نشان می‌دهد سیاست‌ها و اقدامات اتخاذ شده توسط مجموعه اقتصادی دولت و بانک مرکزی در ابتدای سال جدید در راستای بهبود متغیرهای کلان اقتصادی و به خصوص مهار تورم موفقیت‌آمیز بوده است. به طوری که بررسی تحولات شاخص بهای تولیدکننده بیانگر ادامه روند کاهشی این شاخص در فروردین سال ۱۴۰۳ می‌باشد. بر اساس آخرین آمار، تورم دوازده‌ماهه شاخص بهای تولیدکننده از ۳۷.۳ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به ۳۱.۲ درصد در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ کاهش یافته که موید کاهش ۶.۱ واحد درصدی نرخ تورم شاخص بهای تولیدکننده در این مقطع است.

در همین راستا تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده نیز در ادامه روند کاهشی خود از سال گذشته، با ۱۶.۹ واحد درصد کاهش از ۴۰.۷ درصد در فروردین ۱۴۰۲ به ۲۳.۸ درصد در فروردین‌ماه سال جاری رسیده است. بررسی تحولات شاخص بهای تولیدکننده به تفکیک گروه‌های اصلی «کالا» و «خدمت» در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ حاکی از کاهش تورم نقطه به نقطه هر دو گروه اختصاصی «کالا» و «خدمت» به ترتیب از ۴۱.۰ و ۴۰.۰ درصد در فروردین سال ۱۴۰۲ به ۲۰.۶ و ۳۱.۴ درصد در فروردین سال ۱۴۰۳ است.
تورم ماهانه شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به ۱.۳ درصد رسید. بررسی تورم ماهانه به تفکیک گروه‌های اختصاصی «کالا» و «خدمت» نیز حاکی از تحقق تورم ۲.۱ درصدی گروه کالا (ضریب اهمیت ۶۵.۷ درصد) با سهم از تورم ۱.۴ واحد درصد و تورم ۰.۴- درصدی خدمات (ضریب اهمیت ۳۴.۳ درصد) با سهم از تورم ۰.۱- واحد درصد می‌باشد.


شاخص بهای تولیدکننده - فروردین ۱۴۰۳

‌ کد خبر 6090650 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها