Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی پس از انجام رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت اجرایی در سخنانی کنایه‌آمیز گفت:‌ از اعضای هیئت اجرایی قبلی کسی رای نیاورد که این در تاریخ بی‌سابقه است.

به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی کمیته‌ ملی‌ المپیک که امروز یکشنبه برگزار شد، تصریح کرد: اتفاقات امروز در تاریخ ثبت می‌شود اینکه از اعضای هیئت اجرایی قبلی کسی رای نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفته او واکنش علیپور را به دنبال داشت، او در سخنانی به دبیر گفت: شما امشب راحت می‌خوابید. آن‌هایی که می‌خواستید رای آوردند ولی همین طور شد که در شورا رای نیاوردید.

در ادامه بحث بین این دو عضو مجمع ادامه پیدا کرد،‌ دبیر در جواب عنوان کرد: کار اگر برای خدا باشد نتیجه آن معلوم است. صالحی‌امیری تاج سرماست اما از ۱۱ نفر که بودید، هیچ کدام رای نیاوردید.

در این هنگام کیهانی وارد بحث شد تا در واکنش به درخواست نصرالله سجادی که از علیپور خواست سکوت کند، بگوید: چرا فقط به علیپور می‌گویید ساکت، به دبیر هم بگویید.

دبیر خطاب به او گفت: اینکه می‌گویم کار باید برای خدا باشد آیا حرف بدی است؟ ما هزار خبره ورزشی داریم اما چرا تو باید خبره معرفی شوی؟ من کاندیدا نشدم تا امروز حرف بزنم. اعضا مجمع جواب شما را دادند.

این بحث ادامه پیدا کرد و در علیپور در واکنش افزود: همان طور که شما بارها رای آوردی و نیاوردی، ما هم همین طور هستیم.

دبیر هم به کنایه یادآور شد: وقتی خبره‌های ورزشی کشور این‌ها هستند، من باید حرفم را بزنم. خبره کسانی هستند که اینجا هستند نه کسانی که به زور خودشان را خبره کردند.

درحالی که بحث بالا گرفته بود، صالحی‌امیری به طرفین دعوا تذکر داد و گفت: مهمان داریم لطفا احترام مهمان را حفظ کنید و سکوت کنید.

دبیر هم در خطاب به علیپور و کیهانی گفت: ۴ سال شما حرف زدید و امروز نوبت ماست. علیپور هم جواب وی را بی‌پاسخ نگذاشت و عنوان کرد: این شما بودید که همیشه حرف زدید. در نهایت با تذکر جدی صالحی‌امیری جدال لفظی طرفین خاتمه یافت.

در این مجمع، محمود خسروی‌وفا به‌عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سید رضا صالحی امیری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری اعضای هیئت اجرایی صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند