Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار فومن بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمران شهری و روستایی و اشتغالزایی این شهرستان با اشاره به افتتاح یک کارگاه چوب بری اظهار کرد: این کارگاه چوب بری با سرمایه گذاری اولیه چهار میلیارد تومانی متقاضی و تسهیلات یک میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید شهرستان افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی فکور افزود: با افتتاح این کارگاه برای پنج نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی به افزایش میزان آسفالت در شهرستان فومن نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و تاکید کرد: نماینده فومن و مسئولان شهرستان به طور مستمر پیگیر جذب اعتبارات در حوزه راه هستند و به منظور جذب اعتبارات ملی، جلسات متعددی با مسئولان کشوری برگزار کرده‌اند.

فکور با بیان اینکه میزان اعتبارات مربوط به آسفالت راه‌ها در کمیته برنامه ریزی سال جاری افزایش یافته است، اضافه کرد: مسئولان فومن خود را در کنار مردم می‌دانند.

وی با اشاره به برنامه ریزی و اهتمام دولتمردان برای افزایش زمینه‌های ایجاد اشتغال و بهبود شرایط واحدهای تولیدی ادامه داد: پروژه آسفالت مسیر مواصلاتی روستای سنگ بیجار به سرابستان نیز به طول هزارو ۵۰۰ متر و با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار فومن همچنین در مراسم افتتاح خانه هلال جمعیت هلال احمر شهرستان در روستای حیدرآلات اظهار کرد: افزایش خدمات به حادثه دیدگان، ارتقای سطح آموزش و حفظ آمادگی نیروهای امدادی در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: با توجه به کوهستانی و گردشگرپذیر بودن روستای حیدرآلات افتتاح این خانه هلال و تجهیز آن از الزامات منطقه بود.

فرماندار فومن در ادامه به افتتاح ۲۰ واحد مسکن مددجویی به طور هم زمان در روستای فوشه اشاره و اظهار کرد: این واحدهای مسکونی مددجویی با ۳۰ میلیون تومان تسهیلات، ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد و همچنین ۹۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و آورده مددجویان احداث شد.

کد خبر 5575347

منبع: مهر

کلیدواژه: فومن هفته دولت افتتاح طرح های عمرانی موسی فکور هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا اربعین 1401 قزوین گناوه اجلاس پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی