Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:11:13 GMT

پايان يك انتخابات داغ و حساس؛ خسروى وفا رئيس شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۸۳۳۶

پايان يك انتخابات داغ و حساس؛ خسروى وفا رئيس شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت‌ها كش و قوس بالاخره امروز مجمع انتخاباتى كميته ملى المپيك از ساعت ١٤ در سالن استاد فارسى آكادمى المپيك آغاز شد.
با وجود اينكه تا لحظاتى قبل از انتخابات هم برخى شايعات در خصوص رسميت نيافتن مجمع و عدم راى گيرى وجود داشت، مجمع با حضور وزير ورزش و رئيس كميته ملى المپيك برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت براى كرسى رياست و جانشينى صالحى اميرى بين چهار كانديدا يعنى فضل الله باقرزاده، محمود خسروى وفا، مجيد شايسته و مهدى على‌نژاد بود كه شايسته قبل از انتخابات انصراف داد. در نهايت و بعد از يك رقابت هيجان انگيز در دو دور، خسروى وفا به‌عنوان رئيس انتخاب شد.
در بخش نواب رئيس و هيئت اجرايى نيز كانديداهايى زيادى حضور داشتند و بعد از تعيين‌تكليف رياست به رقابت پرداختند كه در نهايت فرهادى زاد و نوروزى نواب رئيس و پاكدل، سهرابيان، داورزنى، گودرزى، عزيزى، شعبانى بهار و على قارداشى اعضاى جديد هيئت اجرايى شدند.

ویدئو: 258628 پوشش زنده خبری 06 شهریور 1401 ساعت 18:12

١٨:٠٠: با پيشنهاد طاهريان و تاييد اعضاى مجمع، صالحى اميرى به عنوان عضو افتخارى مجمع كميته ملى المپيك انتخاب شد.

06 شهریور 1401 ساعت 17:39

١٧:٣٨: گودرزى با ٣٠ راى و حميد عزيزى با ٢٠ راى به عنوان دو عضو ديگر هيات اجرايى كميته ملى المپيك انتخاب شدند.

06 شهریور 1401 ساعت 17:29

١٧:١٧: عليرضا دبير براى دومين بار با عليپور عضو هيات اجرايى كميته ملى المپيك در چهار سال اخير درگيرى لفظى پيدا كرد. دبير با كنايه به راى نياوردن عليپور و كيهانى در انتخابات هيات اجرايى گفت: چهار سال شما حرف زديد و حالا نوبت ماست.

ویدئو: 258638 06 شهریور 1401 ساعت 17:15

١٧:٠٩: همچنين ميراسماعيلى، گودرزى، داوود عزيزى و حميد عزيزى به دور دوم راه يافتند.

06 شهریور 1401 ساعت 17:14

١٧:٠٥: على قارداشى با ٤٢ راى، داورزنى با ٢٩ راى، سهرابيان با ٣٠ راى، شعبانى بهار با ٢٨ راى و پاكدل با ٣٨ راى در دور نخست انتخابات هيات اجرايى راى لازم را به دست آوردند. 

06 شهریور 1401 ساعت 17:12

١٧:٠٠:با تایید اعضای مجمع، بهداد سلیمی، عضو منتخب کمیسیون ورزشکاران  برای حضور در هیات اجرایی  کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

06 شهریور 1401 ساعت 16:54

١٦:٤٥: فرآيند راى گيرى براى انتخاب ٧ عضو هيات اجرايى از بين ١٧ كانديدا آغاز شد.

06 شهریور 1401 ساعت 16:30

١٥:٤٨: غلامرضا نوروزى و كيكاووس سعيدى به ترتيب با ١٥ و ١٤ راى در انتخابات نايب رييسى به دور دوم راه يافتند.

06 شهریور 1401 ساعت 16:30

١٦:١٠: در دور دوم انتخابات نواب رييس، غلامرضا نوروزى ٢٩ راى كسب كرد و انتخاب شد. كيكاووس سعيدى هم ٢٥ راى كسب كرد. 

06 شهریور 1401 ساعت 16:30

١٦:١٤: بدين ترتيب مهين فرهادى زاد و غلامرضا نوروزى به عنوان نواب رييس جديد كميته ملى المپيك معرفى شدند. 

مشاهده بیشتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی کمیته ملی المپیک 06 شهریور 1401 ساعت 16 06 شهریور 1401 ساعت 17 کمیته ملى المپیک هیات اجرایى انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون شطرنج در حالی طی روزهای ۱۵ تا ۲۹ فروردین انجام شد که در مجموع ۱۵ نفر نسبت آمادگی خود را برای تصدی این پست اعلام کردند اما در نهایت پرونده ۱۳ کاندیدا برای بررسی صلاحیت مدیریتی در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت.

فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی ۱۳ نفری هستند که در پروسه انتخابات فدراسیون شطرنج برای تصدی این فدراسیون قرار گرفته اند.

به گفته کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون، بررسی اولیه پرونده این کاندیداها در کمیسیون تطبیق انجام شده است و حداکثر در دهه سوم تیر، انتخابات فدراسیون برگزار می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد روندی که تا به امروز در مورد انتخابات فدراسیون شطرنج طی شده است، توضیح داد و گفت: در مجموع و طی مدت زمانی که برای نام نویسی از کاندیداها تعیین شده بود، ۱۵ نفر برای ورود به انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست ثبت نام کردند اما در نهایت دو نفر از متقاضیان مدارک خود را پس گرفتند و اینگونه انصراف شان را اعلام کردند.

دستگردی ادامه داد: بدین ترتیب پرونده ۱۳ کاندیدا بررسی تکمیل و در اختیار وزات ورزش قرار گرفت تا در کمیسیون تطبیق بررسی تکمیلی روی آنها به منظور تایید صلاحیت مدیریتی انجام شود.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج با بیان اینکه کمیسیون تطبیق به منظور بررسی پرونده کاندیداهای ریاست این فدراسیون برگزار شده است، تصریح کرد: چند نفر از کاندیداها نقصی مدارک داشتند که به موضوع به آنها اعلام شد تا اقدام لازم را برای تکمیل مدارک موردنیاز انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیسیون تجدیدنظر برای رسیدگی به پرونده این کاندیداها خاطرنشان کرد: طی هفته جاری و نهایت هفته آینده کمیسیون تجدید نظر برگزار می شود و بعد از آن وضعیت کاندیداها برای اعلام به مراجع ذی صلاح و گرفتن تاییدیه صلاحیت نهایی مشخص می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج با بیان اینکه اواخر تیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار می شود، گفت: تاکید وزیر ورزش برگزاری انتخابات در کوتاه ترین فاصله زمانی است. معاون وزیر (اسبقیان) هم پیگیر سروسامان دادن به فدراسیون هایی است که با سرپرست اداره می شوند و اینکه تا نیمه سال انتخابات شان برگزار شود. بنابراین اگر مشکل خاصی پیش نیاید و نتیجه تایید صلاحیت ها هم به موقع اعلام شود، دهه سوم تیر انتخابات را با هماهنگی وزارت ورزش برگزار می کنیم.

کد خبر 6097267 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند