Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:21:07 GMT

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۷ پروژه در گناوه

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۸۳۶۷

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۷ پروژه در گناوه

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ۱۰۷ پروژه بزرگ، متوسط و کوچک با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است

احمد محمدی زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گناوه اظهار کرد: درمجموع ۱۰۷ پروژه بزرگ، متوسط و کوچک با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای کارخانه فولاد بوشهر در شهرستان گناوه یکی از بزرگ ترین و ابرپروژه ها با سرمایه گذاری  بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان است که آمار آن جدا از اعتبارات دیگر پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: این پروژه به‌همت بخش خصوصی اتفاق افتاده و بخشی از سرمایه گذاری این پروژه با منابع داخلی و بخش دیگری از فایناس خارجی از سوی کشور چین تامین می شود و این پروژه تجربه موفقی برای استان بوشهر و در ایجاد اشتغال و تولید مهم است.

استاندار بوشهر در خصوص لایروبی اسکله بندر ریگ تصریح کرد: خور بندر ریگ در زمان بارندگی به دلیل رسوب و گل و لای باعث ایجاد مشکلاتی برای تردد شناورها شده و تنها در زمان مد می‌توانند از این مسیر جابه‌جا شوند که  با دستور آیت الله رئیسی و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی امروز فاز اول عملیات لایروبی خور در  هفته دولت آغاز شده است و در ادامه عملیات لایروبی، احداث ضلع دستک دوم خور نیز در نیمه دوم امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان بوشهر هفته دولت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر