Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی درباره انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب رئیس و اعضای هیئت اجرایی پیامی داشت. آقایان امروز یک رای ما را سوزاندند و هیئت اجرایی را هر طور بررسی کنیم، ایراد دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا دبیر پس از پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقات امروز باید تحلیل شود چراکه این انتخابات پیام‌های بسیاری به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امروز خیلی‌ها متوجه شدند آنچه می‌گویند در عمل آنطور نیست. من به اعضای امروز می‌گویم در ۴ سال آینده خودتان را ببینید،‌ اگر برای خودتان کار کنید آینده همان بلایی سرتان می‌آید که امروز سر اعضای هیئت اجرایی آمد.

وی ادامه داد: اسلام می‌گوید هر فردی هر چقدر زحمت می‌کشد باید برداشت کند. من نه برای دنیا و نه برای نفسم حرف زدم. امروز دیدیم اگر از طرف یک فدراسیون به هیئت اجرایی وارد شدید نباید فقط به فکر خودتان باشید چرا که شما نماینده بدنه ورزش هستید.

دبیر تاکید کرد: عدالت،‌ برابری نیست و من این را رفتاری کمونیستی می‌دانم. هیئت اجرایی را هر طور بررسی کنیم ایراد دارد. ما این همه خبره داریم اما ببینید خبره‌هایی که بودند از کجا آمدند؟ این مجمع دو درس مهم داشت، انتخاب رئیس و اعضای هیئت اجرایی که از رسانه‌ها می‌خواهم آن را به درستی تحلیل کنند.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد: نزدیک به ۶۶ درصد مدال‌های المپیک را کشتی آورده و اگر بهتر مدیریت می‌شد امروز بالای ۸۰ درصد بود. وقتی مدال‌های جهانی را حساب کنیم ۸۲/۵ درصد مدال‌های ورزش را ما به دست آورده‌ایم اما چرا نباید بودجه درست بگیریم؟!

دبیر گفت: برای یک مدال المپیک باید ۸ سال کار کرد و کشتی این پتانسیل را دارد. اگر بوجه درست بدهند، از همین حالا مدال‌های المپیک را به نام کشتی ایران ثبت کنید.

وی در مورد انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی‌المپیک خاطر نشان کرد: خسروی‌وفا را خیلی قبول دارم هر چند آقایان امروز یک رای ما را سوزاندند. به نظر من مهدی علی‌نژاد و خسروی‌وفا هر کدام یک مزیت خاص دارند. علی‌نژاد جوان و فعال است و به زبان اشراف دارد و خسروی‌وفا نیز از تجربه و ارتباطات خوبی بهره می‌برد، امیدوارم خسروی‌وفا دبیر جوان،‌ پویا و فعال برای خود انتخاب کند تا کار را به خوبی جمع کند و در آخر هم نظرم این است که به جوان‌های انقلابی اعتماد کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کشتی ، مجمع انتخاباتی ، فدراسیون کشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی هیئت اجرایی خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم در بازی‌های المپیک پاریس، بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست خبری صبح امروز، سه‌شنبه خود اظهار داشت: اولین جلسه هیئت اجرایی در سال جدید برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که بودجه کمیته ملی المپیک ابلاغ نشده بود. ما امسال سه رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات بود که به امروز موکول شد. امروز گزارش مفصلی از ثبت‌نام‌ها و کسب سهمیه‌ها و بازدید‌ها از دهکده پاریس و جلسه آنلاین با کمیته برگزاری ارائه شد.

وی تاکید کرد: قرار شد حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تلاش کنیم رشته‌هایی مثل دوومیدانی و صخره نوردی و تنیس روی میز را بیشتر حمایت کنیم تا سهمیه‌ها که ۳۱+۱ سهمیه است، افزایش پیدا کند. حتی رشته‌های والیبال ساحلی و والیبال هم تلاش می‌کنند و حتی از طریق وایلد کارت سهمیه بگیریم. امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مناف هاشمی تصریح کرد: گزارش دوم درخصوص بازی‌های داخل سال آسیا بود که ۳۸ رشته حضور دارد و ما ۳۲ رشته را مد نظر داریم که به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم. ملاک اصلی اعزام رشته‌هایی است که طلا بگیرند و این اولویت هیئت اجرایی است تا جایگاه سوم دوره قبل را حفظ و ارتقا بدهیم. تا تعیین قطعی بودجه به فدراسیون‌ها گفتیم که بخشی از منابع را خودشان باید تأمین کنند.

وی افزوود: درخصوص بودجه هم کمیته المپیک رایزنی‌های خوبی داشت، اما آنچه که به عنوان لایحه به مجلس رفت، یک بخشی از لایحه حذف شده بود که البته قسمتی از آن برگشت. شاید خیلی رشد در سال المپیک نداشته باشیم. البته همچنان منتظر هستیم تا در نهایت در امسال مشکلی نداشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هاشمی خاطرنشان کرد: در جاسه امروز، دو سه موضوع دیگر هم مطرح شد. یکی از آن‌ها بحث حق الجلسات برای تدریس‌ها بود که قرار شد در نشست بعدی نهایی کنیم. درخصوص اسم و شعار کاروان هم در نشست فوق‌العاده دو هفته آینده تصمیم می‌گیریم. چالشی در بحث اعزام و پرداخت حقوق ورزشکاران نداریم.

وی درباره متفاوت بودن حقوق برخی ورزشکاران در رشته‌های مختلف گفت: امروز روی این موضوع بحث شد. در بسته حمایتی از ورزشکاران سه نکته وجود دارد، حقوق، سرانه اردویی و چیز‌های دیگر. شش شاخص لحاظ شده است که از جمله آن‌ها نتایج ورزشکاران، مدال‌های قبلی، اقدامات فرهنگی و ... هستند. مرکز نظارت بر این مسائل نظارت دارد. کف پرداختی ۱۵ میلیون است و سایر ارقام با نظر فدراسیون و مرکز نظارت پرداخت می‌شود و دو ۲۵ میلیون ممکن است اضافه شود. ما ورزشکاری هم داریم که حتی بیش از ۱۵۰ میلیون حقوق می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: زمانی که کسب سهمیه شود، پول پرداخت می‌شود، اما اگر مدال‌های آن‌ها از پیش‌بینی بهتر باشد، ارقام قبلی پرداخت می‌شود. این انگیزه می‌دهد تا ورزشکاران تلاش کنند پول بیشتری بگیرند.

وی در خصوص بودجه کمیته ملی المپیک گفت: خسروی‌وفا در این باره صحبت کرده است. انتظار نبود که چنین وضعیتی در بودجه کمیته بیفتد و شوک به کمیته المپیک وارد شود. بخشی از این رقم بودجه در لایحه اصلاح شد و قرار شد که بخشی از طریق کمیسیون فرهنگی پرداخت شود. امیدواریم با این دو اقدام، این گره‌ها باز شود. ما امیدوار به این هستیم. ما سال قبل یک رویداد و امسال سه رویداد داریم، طبیعی است اردو‌ها بیشتر باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ما دو رشته تیمی یعنی والیبال و بسکتبال و کاراته را در پاریس نداریم. تقریبا ۲۸ نفر را نداریم. سهمیه کیفی آسیب ندیده است. نه اینکه بگوییم ۳۵ یا ۳۷ سهمیه خوب است، ۵، ۶ نفر اضافه می‌شوند و به ۴۰ می‌رسد که این کاروان باید تلاش کند که کیفیت کار بالا باشد. سخت است رکورد لندن را تکرار کنیم. امید ما این است که با همین نفرات مدال بگیریم و سهمیه‌های جبران شود. خودم امیدوارم بین ۳۵ تا ۳۸ نفر سهمیه بگیریم، همین تعداد کادر فنی خواهیم داشت و تعداد محدودی هم کادر سرپرستی و پزشکی و بعید می‌دانم کل کاروان به ۸۵ یا ۹۰ نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟