Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:43:40 GMT

یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان بشرویه اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۸۳۸۵

یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان بشرویه اختصاص یافت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سید محمد موسوی میرزائی افزود: خداوند را شاکریم که در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر رفع محرومیت از مناطق محروم کشور، قولی که دانشگاه برای تهیه دستگاه سی تی اسکن بشرویه داده بود، به ثمر نشست.

وی بیان کرد: این دستگاه با پیگیری‌های خوب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و حمایت‌های استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه تحویل گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قیمت این دستگاه را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: دستگاه تا یک هفته دیگر به بیمارستان بشرویه تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: اختصاص این دستگاه به بیمارستان خواهد توانست از مراجعه مردم این شهرستان به شهرهای همجوار جلوگیری کند و رضایتمندی مردم این دیار را به دنبال داشته باشد.

برچسب‌ها بیرجند دانشگاه علوم پزشکی بشرویه سرایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند دانشگاه علوم پزشکی بشرویه بیرجند دانشگاه علوم پزشکی بشرویه سرایان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

 استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تجمع در گلزار لاله گمنام واقع در مسجد پردیسِ این دانشگاه و سردادن شعارهای اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌ های آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کردند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: وظیفه ماست که از هر مظلومی در هر کجای جهان حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دین پرور با اشاره به ظلم سنگین وارده شده به مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: مستکبران گروه های مظلوم فلسطینی را جزء تروریست ها قلمداد می کردند اما امروز مردم، اساتید و دانشجویانی همین کشورها به این نتیجه رسیده‌ اند که فلسینی ها مظلوم اند نه تروریست؛ به همین دلیل پا به صحنه اجتماع گذاشته اند و به جنایات علیه مردم غزه و فلسطین اعتراض می کنند.

 

وی ادامه داد: جنبش اعتراضی استادان بیدار و دانشجویان در کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند، نشان می دهد که این کشورها نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می کنند.
 
دین پرور ادامه داد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار همراه با دیگر دانشگاه های سطح کشور با برپایی این تجمعات و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر حقوق بشر آمریکایی از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت و جنایات آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم می کند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در پایان گفت:  قطعاً این تجمعات اولین و کوچکترین گام است تا وعده خداوندی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است با ظهور ولی عصر (عج الله) محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس