Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رشت ۲۶ طرح در بخش کوچصفهان با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان افتتاح شد.

حمیدرضا امام‌پناهی همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت و در جریان حضور در بخش کوچصفهان که با هدف افتتاح طرح‌های حوزه عمران شهری و روستایی و انرژی انجام گرفت، اظهار کرد: پروژه‌هایی که در ایام هفته دولت و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیانگر تنها گوشه‌ای از طرح‌های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه‌ها در طول سال ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشت در جریان افتتاح متمرکز ۸ طرح حوزه انرژی بخش کوچصفهان که با هزینه ۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومانی به انجام رسیده است، این طرح‌ها را در قالب نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح‌های تاب آوری معرفی کرد و افزود: انرژی برق پیش نیاز ضروری جوامع برای حرکت در مسیر توسعه بوده و وابستگی شدید بخش‌های گوناگون اقتصادی، صنعتی و تولیدی به انرژی الکتریکی، لزوم توجه بیشتر به توسعه و تقویت شبکه توزیع را ضروری ساخته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با همت دست اندرکاران، مشکلی در تامین برق مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی نداریم، رعایت الگوی مصرف و پرهیز از روشنایی غیرضروری توسط مشترکین را در امکان ارائه خدمات بیشتر مهم ارزیابی کرد.

امام‌پناهی در ادامه با حضور در روستای نویده و در مراسم افتتاح همزمان پروژه آسفالت و بهسازی ۵.۵ کیلومتر از راه‌های چهار روستای نویده، فشتم، سیاه صوفیان و کالمرز که با اعتبار بیش از ۵ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی و استانی صورت پذیرفته است، تصریح کرد: اجرای طرح‌های توسعه روستایی و افزایش ضریب برخورداری روستانشینان از امکانات موجب می‌شود تا با گرایش جوانان به ماندگاری در روستاها و اشتغال به فعالیت‌های تولیدی، از این پس روستاها صرفا محلی برای استراحت بازنشستگان تلقی نشوند.

وی افزود: باید با تلاش بیشتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر، به سوی تحقق روستای ایده آل برای زندگی و شکل گیری مهاجرت معکوس گام برداریم.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با شرکت در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های انجام شده توسط شهرداری کوچصفهان، به صورت همزمان هفت پروژه عمران شهری شامل آسفالت و بهسازی ۶.۲ کیلومتر از معابر، تکمیل و زیباسازی پارک کودک و یک واحد تجاری را افتتاح کرد.

امام‌پناهی افزود: بهره برداری از این طرح‌ها با صرف اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و استفاده از منابع داخلی و استانی امکان پذیر شده است.

به گزارش ایسنا؛ با حضور فرماندار رشت و به طور متمرکز مراسم افتتاح ۷ پروژه عمران شهری شهرداری لولمان شامل احداث پل، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی و اصلاح فیزیکی معابر و نیز دیوار گذاری بخشی از رودخانه میرزا جوب انجام پذیرفت.  این پروژه ها با اعتبار ۵۲۳ میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی تحقق یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افتتاح پروژه در هفته دولت فرماندار رشت بخش کوچصفهان بهره برداری عمران شهری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد