Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان دیر اظهار داشت: باید از ظرفیت کارآفرینان و سرمایه‌داران دیری برای جهش اقتصادی و تولید و اشتغال استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی توان بالایی برای توسعه اقتصاد کشور دارد اضافه کرد: از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر دیر باید استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بندر دیر مهمترین نقطه صادرات تره‌بار کشور به قطر است بیان کرد: در هفته دفاع مقدس باید چند پروژه مهم در شهرستان دیر به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: اگر با هم همدل و همراه باشیم و در راه خدا مجاهدت کنیم خدا راه‌ها را برای پیشرفت و توسعه را فراهم می‌کند. همانطور که در گذشته بر مشکلات پیروز شدیم در آینده هم شاهد موفقیت‌های بزرگی هستیم.

محمدی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و متنوع در شهرستان دیر بیان کرد: کشور برای تأمین نیازهای گازی، پارس شمالی را که بخشی از آن در شهرستان دیر قرار دارد، باید استفاده کند و شاهد گسترش این منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مذاکراتی برای توسعه صنایع پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی و واحدهای پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی در شهرستان دیر انجام شده است افزود: توسعه تولید و اشتغال در این شهرستان در دستور کار است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، تاکید کرد: در این شرایط وضعیت خیلی سخت است و همه باید پای کار باشند تا در این نبر پیروز شویم.

کد خبر 5575446

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی بندر دیر قطر استاندار بوشهر بوشهر شهرستان دیر هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا اربعین 1401 قزوین گناوه اجلاس پیرغلامان حسینی شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد