Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: کار در ورزش برای انجام دادن هست و اعتقاد دارم هیچ کسی جای فرد دیگری را تنگ نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، حمید سجادی در پایان مجمع کمیته ملی المپیک بیان کرد: همکاری و تعامل حیدر فرمان و همکارانش با فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک شفاف و ثابت شده است. تعاملات مطلوبی بین ایران و شورای المپیک آسیا بوده و بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به آقای صالحی امیری عرض خدا قوت می گویم حتما در جلسه روز شنبه ادای دین خواهد شد. به هیات اجرایی و هیات رییسه و دبیرکل کمیته ملی المپیک و دیگر  همکاران کمیته ملی المپیک خسته نباشید می گویم. خدمت کاندیداها خسته نباشید می گویم که احساس وظیفه کردند تا چوب امدادی را از نفرات قبل بگیرند. رقابت نزدیک بود که نشانه رشد است. رقابت شفاف بود. رقابت تنگاتنگی بود و خدا را شکر در ورزش ایران این رقابت نزدیک اتفاق افتاد. به علی نژاد، باقرزاده و دیگر کاندیداها خسته نباشید می‌گویم. علی‌نژاد در دوره معاونت قهرمانی سخت ترین و حساس ترین دوران را داشت و با شیوع کرونا، شرایط کار سخت تر شده بود و کار تیمی سنگین با محوریت معاونت قهرمانی رقم زدند. از مجید شایسته تشکر می کنم از همکاران خوب و ساعی ما است.

سجادی با اشاره به نتیجه انتخابات گفت: رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیر گذار نیست و ملاک قضاوت نیست. امیدوارم با خرد جمعی از عزیزانی که رای نیاوردند برای سایر حوزه های  ورزش استفاده کنیم.

سجادی در پایان گفت: اعتقاد دارم در ورزش ایران کار برای انجام دادن زیاد است و اعتقاد دارم هیچ کسی جای فرد دیگری را تنگ نمی‌کند. کار روی زمین مانده زیاد داریم. صندوق حمایت قهرمانان، شرکت توسعه و فدراسیون ها انبوهی کار دارند. قرار نیست حتما پست ها اجرایی باشد و خدمات می تواند فکری باشند. امیدوارم همواره این وفاق و همدلی ادامه داشته باشد و  همدلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بوده و ان‌شاءالله بیشتر هم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمید سجادی انتخابات کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس

رئیس‌جمهور بلاروس به ورزشکاران شرکت کننده کشورش در المپیک پاریس به خاطر رقابت در وضعیت بی‌طرف توصیه ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر لوکاشنکو موضع خود در مورد حضور ورزشکاران این کشور در بازی‌های المپیک 2024 در وضعیت بی‌طرف را ابراز کرد.

رئیس‌جمهور بلاروس در جریان یک سفر کاری به منطقه موگیلف گفت: رقابت کار یک ورزشکار است. اگر قبلاً انتخاب شده‌اید و در وضعیت خنثی به آنجا (المپیک پاریس) می‌روید، "به صورت آنها بکوبید".

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در دسامبر 2023، کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها و بلاروس‌ها اجازه داد تا با پذیرش معیارهای خاص و در وضعیت بی‌طرف در مسابقات شرکت کنند،  پیش از این، IOC از ایجاد کمیته ویژه‌ای خبر داده بود که انطباق ورزشکاران با پاسپورت‌های روسیه و بلاروس را با قوانین خاصی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت