Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هادی صالحی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان فارسان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۳۰ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان فارسان در هفته دولت سال‌جاری زمینه اشتغال برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی  ۱۰ طرح جدید با ۱۰۸ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال اعتبار در شهرستان فارسان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

در این هفته عملیات اجرایی ۹۱ طرح جدید در چهارمحال و بختیاری با سه هزار و ۳۱۹ میلیارد و هفت میلیون ریال اعتبار و ۷۶۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، دامپروری، زیرساخت، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی آغاز خواهد شد.

از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون زمینه افتتاح و بهره‌برداری از ۶۱۸ طرح با ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال هزینه و همچنین کلنگ‌زنی ۱۸۵ طرح با ۲۱ هزار و ۲۳ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری دولت مردمی فارسان پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری هفته دولت افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری دولت مردمی فارسان میلیون ریال اعتبار چهارمحال و بختیاری شهرستان فارسان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار