Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هفته گذشته مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه شهرکرد به نحوی اجرا شد که حاشیه‌هایی به‌دنبال داشت.

 مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه «برخورد با حرمت‌شکنان محرم در مراسم المپیاد ورزشی شهرکرد» در سامانه فارس من خواستار برخورد با برگزارکنندگان این برنامه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این سوژه که تا کنون ۸۵۸ امضا جمع کرده است، این چنین آمده: «در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه شهرکرد با اجرای برنامه‌های به دور از حرمت و شأن ماه محرم، حرمت این ماه را شکستند. متأسفانه انتقاد ما از مسئولان برگزاری این مراسم این است که چرا باید در عزای امام حسین(ع) این گونه مراسم با پخش آهنگ‌های شاد و نامتعارف برگزار شود، لطفاً با خاطیان دانشگاه شهرکرد برخورد شود.»

امام جمعه شهرکرد نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در راستای حمایت از مطالبه‌گری دغدغه‌مندان به این موضوع اشاره کرد.(اینجا بخوانید)

امروز رئیس دانشگاه دولتی شهرکرد خطاب به نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ارسال کرده است که در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام (زیدعزّه)

نماینده معظم و معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

سلام علیکم

احتراما ضمن عرض ارادت خاضعانه و خالصانه به آستان نورانی و محتشم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفای آن حضرت و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت عالم ربانی و سالک الی الله حضرت آیت الله ناصری (رحمه الله علیه)، دانشگاه شهرکرد از فرمایشات دغدغه‌مندانه و حکیمانه حضرت عالی در خطبه‌های نماز جمعه و احساس تکلیف گروه‌های مطالبه‌گر عاشورایی پیرامون مسائل به وجود آمده در حاشیه افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در شهرکرد قدردانی نموده و اعلام می‌نماید چنین حرکت‌هایی که خارج از اراده، قصد و نیت مسئولین امر بوده را به هیچ عنوان تایید نمی‌کند و بر مسئولیت‌های فرهنگی و اخلاقی خود در قبال جامعه تاکید و رهنمودهای مشفقانه حضرت عالی را در این خصوص نصب‌العین کلیه فعالیت‌ها قرار خواهد داد.

یاسر پیرعلی، رییس دانشگاه شهرکرد»

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه دولتی ناهنجاری افتتاحیه المپیاد ورزشی مطالبه گری دانشگاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین شاکری روز شنبه در نشست خبری همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت رهبر انقلاب غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولین استانی برگزار شده است که حدود ۸۰ مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۴۶ مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

آقای شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت رهبری خواهند بود.

وی اضافه کرد: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی هم اظهار کرد: این کنگره از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده ولی از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را به صورت جدی‌تری دنبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این کنگره ترویج قرآن و آشناسازی جامعه است، مطرح کرد: نسل جوان با جنبه سیاسی رهبر آشنا است اما جنبه‌های قرآنی ناشناخته مانده است که این کنگره تلاش می‌کند این بعد را نیز روشن کند.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این همایش تحکیم نظام اسلامی است، عنوان کرد: این کنگره با بیش از ۱۴۷ مرکز همکار بزرگ‌ترین کنگره تاریخ ایران است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک ۱۸۰ نفر در ارزیایی شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین در طول این زمان ۷۲ کارگاه مقاله نویسی، ۱۸ کرسی علمی ترویجی و نقد، ۱۶ کمیته علمی از شخصیت‌های مختلف و … برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره یک روزه و تنها در یک شهر نیست، تصریح کرد: اجلاس‌های متعددی برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری ۱۱۶ پیش نشست، ۶۵ کارگاه آموزشی و ۱۲ کرسی مرتبط با محورهای همایش یادکرد و گفت: ۱۳ جلد از مجموعه مقالات در اجلاس‌ها و نرم افزارهای هر اجلاس به صورت جداگانه منتشر می‌شود.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای اضافه کرد: پیش از برگزاری این کنگره حدود ۷۰ مقاله در ارتباط با اندیشه‌های قرآنی رهبر انقلاب وجود داشت که امروز این مقاله‌ها از مرز ۲۰۰ مقاله گذشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود