Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهر خانی بعد از ظهر یکشنبه در چهارمین نشست شورای اداری دماوند با تاکید بر انجام کار جهادی و شبانه روزی جهت پیگیری مطالبات شهروندان گفت: همه مدیران و مسئولان ادارات باید با کار جهادی و شبانه روزی پیگیر مطالبات به حق مردم باشد همه مدیران باید با انگیزه و روحیه انقلابی مطالبات بر زمین مانده را پیگیری و انجام دهند

طاهرخانی افزود: باید با روحیه انقلابی امید را در دل مردم ایجاد کرد و مدیران وظیفه دارند که مطالبات مردم را پیگیری نمایند و هر که مردم را از آینده ناامید کند که بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تلاش همه مدیران شهرستان دماوند در جهت تحقق مطالبات به حق و برجای مانده مردم، اظهار کرد: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، مسئولین باید به عهدنامه مدیران در دولت پایبند باشند و بی‌منت به مردم خدمت کنند، از آنها خواسته‌ایم که فاصله بین خود و مردم را کم کنند و به همین جهت هر هفته میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه شهرستان برگزار می‌شود تا مردم بدون واسطه با مسئولین ادارات ملاقات کنند.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان گفت: یکی از افتخارات هر مسئولی، مردمی بودن آن است و انتظار ما از مدیران ادارات شهرستان این است که فاصله خود را با مردم کم کنند و در میان آنها باشند و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

طاهرخانی بیان داشت: هدف اصلی از اجرای طرح پرداخت یارانه‌ها ساماندهی ارز ترجیحی به عنوان یک عامل تبعیض و شکل گیری کانون فساد در جامعه بود و طرح مدیریت هوشمندسازی یارانه‌های آرد و نان جهت شفاف سازی و منطقی کردن نظام یارانه‌ها بدون هیچ گونه افزایش قیمت نان انجام شد و از قاچاق آرد به طور گسترده جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت آرد و نان در سطح شهرستان با دستور استاندار تهران ۱۰۰ تن آرد به آرد مصرفی شهرستان دماوند اختصاص داده شد افزود: در شهرستان‌های شرق استان تهران شامل پردیس و دماوند و فیروزکوه که جمعیت و وسعت بسزایی دارند تنها یک مدیر برای اداره تعزیرات حکومتی برای سه شهرستان داریم.

طاهرخانی گفت: با کمبود نیروها و لجستیک در تعزیرات که فقط یک وسیله نقلیه دارند در مأموریت‌ها با مشکل مواجه می‌شوند و نیاز است شهرستان‌های پردیس و دماوند و فیروزکوه به صورت مستقل از اداره تعزیرات برخوردار شوند تا خدمات بهتری را در تنظیم بازار ارائه دهند.

کد خبر 5575486

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا طاهرخانی فرمانداری دماوند تعزیرات حکومتی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا اربعین 1401 قزوین گناوه اجلاس پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن تاکید بر احصاء مشکلات گفت: مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات شهرستان را شهر به شهر و روستا به روستا با همراهی مدیران، به صورت میدانی در محل بررسی و رسیدگی می‌کنیم.

وی گفت: در برنامه حضور میدانی و برنامه‌ریزی شده در مناطق شهرستان کاشان، حتی اگر 20 درصد مصوبات هم اجرایی و به نتیجه برسد به اهداف خود رسیده‌ایم؛ ما باید تا آنجایی که می‌توانیم با کارکرد خود امید و رضایتمندی را در مردم ایجاد کنیم.

محمدی فشارکی در ادامه ضمن تاکید بر حضور میدانی مدیران شهرستان کاشان برای احصاء و رفع مشکلات حوزه مربوطه افزود: در شهرستان کاشان فاصله‌ای بین مدیران و مردم نباید وجود داشته باشد و مدیران خود باید در میدان حضور داشته و به مشکلات رسیدگی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اهمیت توجه به روستاها خاطر نشان کرد: با نگاه ویژه به روستاها و آماده‌سازی فضای آن برای زندگی، باید زمینه مهاجرت معکوس و امکان انتخاب روستا برای زندگی را برای مردم فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به مهم بودن مسئولیت هر فرد در جایگاه خود گفت: عرصه مسئولیت، عرصه پاسخگویی است که هر شخص در برابر مسئولیت و اختیاراتی که برعهده دارد باید پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه‌مند هستند چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع رسانی نمی‌کنند؛ مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شده و این مهم با بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

محمدی فشارکی گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان کاشان انجام شده اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست در حالی که مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود