Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علی شهابی نسب در حاشیه آیین کلنگ زنی سالن چند منظوره مدیریت بحران باشت اظهار کرد:عملیات اجرایی ۶ سالن چند منظوره مدیریت بحران در سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

 وی بیان کرد: امسال مجوز ساخت یک باب سالن چند منظوره مدیریت بحران درکهگیلویه و بویداحمد صادر شده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها تعداد سالن های چند منظوره مدیریت بحران در استان به ۱۳ مورد خواهد رسید.

شهابی نسب عنوان کرد: عملیات سالن چند منظوره مدیریت بحران باشت در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع آغاز شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این طرح در نظر گرفته شده است.

 وی افزود : این سالن همراه با دقیق‌ترین نظارت‌ها و کنترل‌ها و با توجه به کاربری‌های ضروری و اهمیت بالا احداث خواهد شد.

شهابی نسب ادامه داد: تسهیل در عملیات امداد و نجات، سرعت عمل در پاسخگویی به نیازها در شرایط بحرانی، افزایش بهره وری در استفاده از امکانات و ایجاد نظم در امر ساماندهی حوادث را از جمله اهداف ساخت سالن های چند منظوره مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این سالن چند منظوره امری مهم و ضروری به شمار می‌رود چرا که این استان یکی از پرترددترین و حادثه خیز‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

نادر گرامی فرماندار باشت نیز اظهار کرد:در آتش سوزی و باران های سیل آسای اخیر در این شهرستان با تعامل بسیار خوب دستگاه های عضو ستاد بحران اقدامات بجا و خوبی انجام شد که جا دارد از زحمات آنها تشکر و قدر دانی کرد.

وی بیان کرد:در این بحران ها متوجه نیاز یک سالن بحران در باشت برای مدیریت واقدامات بهتر شدیم.

گرامی ادامه داد: امید می رود باتخصیص به موقع اعتبار این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نادر گرانی فرماندار باشت افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران هفته دولت سالن چند منظوره مدیریت بحران چند منظوره مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق