Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کره جنوبی با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از غرفه شرکت کرمان موتور بازدید کرد.

به گزارش عصر ایران یون کانگ هیون سفیر کره جنوبی در تهران، از غرفه کرمان موتور بازديد كرد. این ديپلمات برجسته كره اى پيش از اين و در بين سال هاى ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ معاون اقتصادی وزیر امورخارجه کره‌جنوبی بود.

بر اساس این گزارش این مقام مسئول کره ای در جریان بازدید از غرفه کرمان موتور با پلت فرم جدید این شرکت آشنا و از خودروی چینی جک j7 که به تازگی توسط کرمان موتور رونمایی شده و قرار است به بازار ایران عرضه شود بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه از خودروی جک j4  برقی نیز که توسط کرمان موتور و مپنا طراحی شده است بازدید و در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

کرمان موتور تا قبل از تحریم ها مسئولیت واردات و تولید محصولات هیوندای را به صورت رسمی بر عهده داشت.

سفیر کره جنوبی پس از این بازدید از غرفه کرمان موتور و آشنایی با فعالیت های جدید این شرکت قول مساعدت و همکاری همه جانبه شرکت هیوندای با کرمان موتور را داد و عنوان کرد تا ماه آینده از خط تولید این شرکت در ارگ جدید بم بازدید می کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سفیر کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور دارند.

امروز وزیر کشور در بازدید از این نمایشگاه به غرفه استان اردبیل رفت و از فعالیت های اقتصادی استان بازدید کرد و در جریان روند اجرای زنجیره ارزش در استان اردبیل قرار گرفت.

طرح راهبردی زنجیره ارزش دومین سال است که در استانها اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴