Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌ها، مراکز و دفاتر ایرنا امروز ۶ شهریور علاوه بر پوشش رویدادهای خبری در نقاط مختلف کشور ، موضوعات مختلفی را دستمایه تولید اخبار، مصاحبه ها و گزارش‌های خود قرار دادند که با مطالعه آنها می‌توان از رخدادهای مهم کشور اطلاع پیدا کرد.

هفته نخست شهریور ماه در تقویم رسمی کشور به نام هفته دولت نامگذاری شده و فرصت مناسبی است تا رسانه ها فعالیت ها و برنامه های دولت را تشریح کنند ، خبرنگاران ایرنا در استان ها نیز در راستای آشنا کردن مردم با عمل عملکرد یکساله دولت در حوزه های مختلف اقدام به انتشار گزارش و برگزاری میز گردهایی کردند که مطالب آن را می توان در پیوند دولت سیزدهم > دولت مردمی  دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنجمین روز از هفته دولت مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان حضور یافت و در میزگردی به تشریح عملکرد یکساله دولت سیزدهم در این حوزه پرداخت و از  گازرسانی به ۱۲۰۰ واحد صنعتی خراسان رضوی خبر داد.

در بخشی از اظهارات وی آمده است :با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به "تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین"، این شرکت گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی را مورد توجه ویژه قرار داد که در هفته دولت ۲۲۰ طرح افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۸۰ واحد تولیدی صنعتی استان با مجموع اعتبار ۴۰۳ میلیارد تومان آغاز شده است.

آب آشامیدنی بخش عمده ای از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از طریق سفره های زیرزمینی تامین می شود که این امر دسترسی به حیاتی ترین نیاز زندگی مردم را همواره با مشکلاتی مواجه می کند به همین دلیل مسوولان دولت سیزدهم قصد دارند تا با شتاب بخشی به طرح های تامین آب آشامیدنی، انتقال آب سد در دست بهره برداری کوثر و سازه آبی در حال ساخت چم تنگ سرخ به این مشکلات پایان دهند.

به همین منظور مرکز کهگیلویه و بویراحمد در گزارشی با عنوان چهار گام دولت برای پایداری آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد به این مهم پرداخته است .

اتمام گازرسانی به خراسان جنوبی در دولت سیزدهم عنوان گزارشی دیگر از عملکرد یکساله دولت در حوزه گاز رسانی است که مرکز خراسان جنوبی آن را منتشر کرده  است .

در بخشی از این گزارش می خوانیم :بهره‌برداری از ۹۷۰ پروژه گازرسانی با اعتبار ۸۸۶ میلیارد تومان در یک سال گذشته و برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت استان خراسان جنوبی از گاز طبیعی در هفته دولت ۱۴۰۱ حاکی از نگاه ویژه دولت مردمی به مناطق کم‌برخوردار و رفع محرومیت است.

بنابر اعلام شرکت گاز خراسان جنوبی در یک سال گذشته ۳۰۲ روستای این استان با هزینه‌کرد ۶۲۵ میلیارد تومان و ۱۶۲ واحد صنعتی با هزینه‌کرد ۵۸ میلیارد تومان از گاز طبیعی برخوردار شدند.

مرکز زاهدان در گزارشی از تحقق وعده رییس جمهور در زاهدان با عنوان تحقق وعده دیگر رییس جمهور/ خط انتقال گاز زاهدان به زابل افتتاح شد خبر داد.

طرح انتقال گاز از زاهدان به زابل به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم سیستان به منظور تأمین گاز شهرها و روستاهای واقع در مسیر خط لوله، شهر زابل و کارخانه سیمان سیستان طراحی و اجرا شده ظرفیت انتقال روزانه ۲۲.۵ میلیون مترمکعب گاز را دارد.

خط لوله ۳۶ اینچ انتقال گاز زاهدان- دوراهی دشتک- زابل به طول ۱۱۰ کیلومتر با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نفت و با تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به میمنت گرامیداشت پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

این خط لوله در مسیر خود یک ایستگاه لانچر و یک ایستگاه رسیور، ۲ ایستگاه حفاظت کاتدیک و پنج ایستگاه شیر بین‌راهی دارد و به صورت EPC (طراحی و مهندسی، تأمین کالا و اجرا) توسط هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اجرا شده است.

زخم خشکسالی خراسان‌شمالی در سال های اخیر با تداوم روند کاهش نزولات جوی عمیقتر شده است و دولت سیزدهم با درک این واقعیت یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های مقابله با بحران کم آبی اختصاص داد و امید را در دل مردم این خطه زنده کرد.

خراسان شمالی در گزارشی با عنوان اختصاص یکهزار میلیارد تومان برای تامین آب/ اقدام ماندگار دولت برای حل کم‌آبی به این موضوع پرداخته است .

در سال نخست از فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۲۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مدیریت منابع آب استان توسط شرکت آب منطقه ای جذب و هزینه شد که این رقم اعتبار برای ۲۴ پروژه ملی و استانی بوده است که نشان از عزم دولت برای تامین آب پایدار برای این خطه است.

رشد شرکت‌های نوآور در اصفهان در پرتو اهتمام دولت برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هم دیگر گزارش خروجی استانی ایرنا است که در آن به مهمترین اقدامات مرتبط با حمایت از شرکت های دانش بنیان و مراکز علم و فناوری در استان اصفهان در یک سال اخیر پرداخته شده است.

در بخشی از این گزارش آمده است :با توجه به جایگاه ویژه شرکت های دانش بنیان و فناور در اقتصاد استان اصفهان و کشور، در یک سال اخیر اقدامات و راهبردهای مختلفی از سوی بخش های مختلف برای حمایت از آنها اجرا و پیگیری شد که از مهمترین آنها می توان به حمایت های مجموعه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از حدود ۶۰۰ واحد فناور مستقر در آن اشاره کرد.

 دیگر گزارشهای استانی را می توان در پیوندهای زیر دنبال کرد:

سیل و آفت کام نخلداران جنوب کرمان را تُرش و خشک کرد،نسخه شفابخش دولت سیزدهم برای بخش بهداشت و درمان قزوین،کار جهادی و خدمت بی وقفه ، اصل ماندگاری خدمات دولت سیزدهم در جامعه

تحولات هرمزگان و روزهای خوش آینده،هدفگذاری استان گلستان برای توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تقویت بخش تولید،تسریع توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی با نگاه ویژه دولت مردمی،اگر ابتهاج به جای رشت در کلن به خاک سپرده می‌شد!،تکمیل تصفیه‌خانه‌ها/ کیش در مسیر جزیره پاک ،امیدواری به رونق دوباره تعاونی‌های مرزی با اقدام دولت سیزدهم عناوین برخی گزارش های استانی است .

اخبار برگزیده

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به استان فارس به دیدار پروفسور سیدعلی ملک‌حسینی پدر پیوند کبد ایران رفت و ضمن گفت‌وگو با وی از پروژه‌های درحال احداث پژوهشی،درمانی بازدید کرد.

محمدعلی زلفی‌گل همچنین در مراسم افتتاح سلف مرکزی دانشگاه صنعتی شیراز (واقع در صدرا) شرکت و از پروژه‌های درحال ساخت دانشگاه صنعتی شیراز (ازجمله استخر دانشگاه صنعتی) نیز دیدن کرد.

وی در مراسم آغاز به کار طرح دستیار فناوری اظهار کرد: استان فارس در بسیاری از عرصه‌ها مرز شکن بوده است؛ این ظرفیت همچنان وجود دارد و در آینده هم باید باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به شیراز با به صدا درآوردن زنگ طرح دستیار فناوری در پارک علم و فناوری فارس، آغاز به کار فعالیت این دبیرخانه را نیز اعلام کرد.

جهش ۴۷۹ درصدی کاپوتاژ غیرنفتی در بنادر شرق هرمزگان رقم خورد خبری است مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان آن را اعلام کرد و گفت: ، میزان کاپوتاژ کالای غیرنفتی به جزایر تابعه در پنج ماهه نخست امسال را ۱۲۲ هزار و ۳۲۳ تُن تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۷۹ درصد افزایش داشته است.

 حمیدرضا محمدحسینی تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۵۸ هزار و ۵۶۰ تُن کالا در بنادر شرق هرمزگان تخلیه و بارگیری شده که این میزان در بخش غیر نفتی به میزان ۷۹۰ هزار و ۴۶۳ تن، نفتی ۲۶۸هزار و ۹۷ تن به ثبت آمارهای عملیاتی رسیده است.

 معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اشباع شدن برخی استان‌های کشور در حوزه صنعت گفت: به‌همین منظور تکمیل زنجیره برخی صنایع بزرگ مانند ذوب‌آهن و فولاد در استان‌های کمترتوسعه‌یافته صنعتی دنبال و اجرایی می‌شود.

 سید محمد موسوی  تاکید کرد: این استان مسیر طولانی تا صنعتی شدن را سپری کرده و موفقیت‌های مطلوبی در این بخش داشته است.

 وزیر دادگستری هم در سفری به زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت کرد و گفت: دولت وظیفه دارد مشکلات حوزه تولید را رفع کند از همین رو بیشتر قوانین و مقررات دست و پاگیر بر سرراه تولید کنندگان باید اصلاح شود.

 امین حسین رحیمی اظهار داشت: گاه مشکلات و موانع موجود در این بخش در بدنه تشکیلات دولت است که در اغلب مواقع نیز تعمدی نیست که این مقررات باید به نحو مطلوبی اصلاح شود.

وی همچنین  در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزارو ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن شرکت کرد و در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: شمار واحدهای تولیدی تعطیل شده در کشور زیاد است ولی دولت عزم خود را جزم کرده تا این واحدها را دوباره راه اندازی کند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از برطرف شدن کامل  کدورت چشمه کوهرنگ خبر داد و افزود : دبی آب ورودی از این چشمه به مدار شهرکرد به روال سابق بازگشته است.

فرشاد متقی افزود: با عادی شدن شرایط چشمه کوهرنگ، بین منابع و مصارف آب در شهرکرد تعادل برقرار شده است و مشکلی در خصوص تامین آب وجود ندارد و هم‌اکنون آب سالم و بهداشتی این چشمه به صورت مستقیم وارد شبکه توزیع آب شهرکرد می‌شود.

 تاکنون یکهزار و ۳۵۰ واحد مسکونی تخریبی خسارت دیده از زلزله سال ۹۹ شهرستان دنا بهره برداری شده است ،این خبری بود که معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آن را در گفت وگو با ایرنا  اعلام کرد.

کیومرث حاجی‌زاده اظهار داشت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و ۳۴۰میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده است.

همزمان با هفته دولت و با دستور وزیر نفت بزرگترین پروژه گازرسانی استان کرمان با ۵۱ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه در سال ۱۴۰۱ با افتتاح طرح اتصال گاز به هفت شهر با اعتبار سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی طرح‌های گازرسانی به سه شهر و ۲۷۴ روستا با یکهزار و ۶۵۰ میلیارد تومان روز شنبه با دستور وزیر نفت انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان روز یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها که به صورت سراسری و ویدئوکنفرانس با حضور جواد اوجی وزیر نفت در سراسر کشور انجام شد در گفت‌وگو با  ایرنا افزود: در مجموع امروز شاهد افتتاح گازرسانی به هفت شهر، ۱۷۴ روستا مجموعا با ۲۸ هزار خانوار به همراه ۱۹۱ صنعت با اعتبار بیش‌از سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بودیم.

منوچهر فلاح تصریح کرد: این هفت شهر شامل درب‌بهشت(ساردوئیه)، قلعه‌گنج، مردهک، عباس‌آباد و رحمت آباد شهرستان ریگان، دهنو اسلام آباد شهرستان فهرج و چاه مرید شهرستان کهنوج است.

مردم ولایتمدار و شهید پرور اصفهان روز یکشنبه با حضوری با شکوه و کم نظیر ،پیکر مطهر مرحوم آیت الله محمد علی ناصری را به سمت گلستان شهیدان این خطه تشییع کردند .

دیگر خبرهای مرتبط با این مراسم در پیوندهای زیر آمده است : مسوولان نظامی، قضایی و اداری اصفهان ارتحال آیت‌الله ناصری را تسلیت گفتند،حاشیه های تشییع پیکر آیت الله ناصری در اصفهان

   مراسم خاکسپاری آیت‌الله ناصری با تدابیر ویژه در حال برگزاری است،پیکر مطهر آیت‌الله ناصری در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

آیت الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان، روز جمعه چهارم شهریور امسال در یکی از مراکز درمانی اصفهان به دیار باقی شتافت؛ وی  سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد بُرخوار در۱۰ کیلومتری شمال شهر اصفهان در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد.پدر او زاهد متّقی حجّت‌الإسلام والمسلمین حاج شیخ محمّد باقر ناصری‏ نام داشت که خود در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت در نودمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز اعلام کرد: امسال طبق یک تفاهمنامه مابین وزارتخانه های نیرو و صمت احداث ۱۴ هزار مگاوات نیروگاه در بخش صنعت کشور برنامه ریزی شده است.

سیدمهدی نیازی با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه راهبردی میان وزارت نیرو و صمت احداث ۱۴ هزار مگاوات نیروگاه اختصاصی حوزه صنعت در دستور کار قرار گرفت، گفت: از این میزان حدود ۴۰۰ مگاوات برق در تابستان سال جاری به بهره‌برداری رسید و امیدوار هستیم که تا سال آینده این میزان به حدود ۲ تا  سه هزار مگاوات برسد.

۲۶ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور اختصاص یافته است این مطلب را معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش در آیین افتتاح ۴ طرح آموزشی و فرهنگی در استان قم عنوان کرد و افزود : در قالب دور اول سفرهای استانی رئیس‌جمهور ۲۶ هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های آموزشی کشور اختصاص‌ یافته‌است.

صادق ستاری فرد گفت : در قالب طرح شهید سلیمانی و سیاست توزیع عادلانه فضاهای تربیتی ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی در شهرهای مختلف کشور در حال احداث و ایجاد زیرساخت‌ها و عدالت در توزیع مراکز آموزشی جزو پیش‌نیازهای سند تحول آموزش‌وپرورش است.

وزیر نفت نیجریه از یک واحد صنعتی در قزوین بازدید کرد ، تیمپره سیلوا و هیات همراه روز یکشنبه در سفر به قزوین از یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند.

 در جریان این برنامه، ضمن تشریح فعالیت ها و چشم اندازهای پیش روی این کارخانه از زبان مدیران این واحد صنعتی، تولیدات مجموعه مورد بازدید وزیر نیجریه قرار گرفت.
این واحد صنعتی یکی از تولیدکنندگان بزرگ مخازن خودرویی، طبی و صنعتی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی گفت:دولت در اجرای پروژه‌های با اهمیت برای مردم اهتمام جدی دارد

 علی اکبر صفایی در آیین آغاز عملیات اجرایی لایروبی کانال دسترسی (خور) بندرریگ افزود: رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر تاکیدهای ویژه‌ای بر پروژه‌های بنادر این استان داشتند که در این راستا پروژه‌های ارزشمندی تعریف شده است.

سایر خبرها

 برخی از دیگر اخبار مهم استانی در پیوندهای  ۶.۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان همدان صورت گرفته است ،۱۱۷ واحد صنعتی مازندران از تملیک بانک ها خارج شد ،دیدار وزیر علوم با استاد پیشکسوت شیمی در شیراز  ،رشد ۲ برابری تولید مواد معدنی در سیستان و بلوچستان،نیروگاه ۲۵ مگاواتی بخش خصوصی در مراغه افتتاح شد،آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در زنجان ،ایستگاه راه‌آهن شلمچه آماده پذیرایی از زایران اربعین شد،   خشکسالی گریبان ۹۷ درصد مساحت استان یزد را گرفته است  قابل دسترس است.

از دیگر عناوین مهم می توان به مرزهای تجاری خسروی و پرویزخان در ایام اربعین تعطیل نیست،رییس شورای شهر آبادان بازداشت شد ،۱۳ طرح با حضور معاون وزیر صمت به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد،مرز خسروی آمادگی تردد زوار اتباع خارجی به عراق را دارد،بررسی کارشناسی علت مرگ ماهیان در دریاچه نمک ماهشهر ادامه دارد اشاره کرد.

فیلم های برگزیده

 دولت انقلابی در مسیر خدمت /افق های روشن توسعه و آبادانی استان بوشهر

 ورزشگاه پردیسان قم در پیچ و تاب طولانی بهره‌برداری

 طالقان سرزمین فرصت‌ها کانون توجه دولت سیزدهم

گام بلند دولت سیزدهم در توانمندسازی محرومان گلستان

افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضای مدارس استان آذربایجان غربی در دولت سیزدهم

 وداع با استاد اخلاق

برچسب‌ها فدراسیون انجمن های ورزشی طالقان گاز رسانی تعاونی کشاورزی وزیر علوم تحقیقات و فن آوری امیر هوشنگ ابتهاج خشکسالی نفت زلزله در سی سخت دانش‎ بنیان ‎ها صادرات غیر نفتی مدارس شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران شهرک صنعتی دولت مردمی خرما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشی طالقان گاز رسانی فدراسیون انجمن های ورزشی طالقان گاز رسانی تعاونی کشاورزی وزیر علوم تحقیقات و فن آوری امیر هوشنگ ابتهاج خشکسالی نفت زلزله در سی سخت دانش بنیان ها صادرات غیر نفتی مدارس شهرک صنعتی دولت مردمی خرما هزار میلیارد تومان آیت الله ناصری عملیات اجرایی خراسان جنوبی بهره برداری دولت سیزدهم دولت مردمی دانش بنیان واحد صنعتی انتقال گاز افتتاح شد وزیر علوم هفته دولت یک سال تامین آب استان ها وزیر نفت شرکت گاز طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی