Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جلالی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح و آیین کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان و مسوولان استان و شهرستانی ۲ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۸۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها می‌تواند در پیشرفت و توسعه شهرستان تاثیرگذار باشد، ابراز داشت: طرح کمربندی شمال غرب شاهرود حدفاصل مجموعه باغ ایرانی و مصلی پیامبر اعظم(ص) با اعتباری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی هدف اجرای این طرح را انتقال ترافیک هسته مرکزی شهر به شهرک‌های غربی، جنوبی و خروجی شهر خواند، اظهار داشت: این کمربندی در مسافتی بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ متر با اجرای ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر جدولکاری، ۱۱۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و هفت هزار تُن آسفالت افتتاح شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود به افتتاح کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان اکبریان در شهرک صنعتی شاهرود اشاره کرد و گفت: این کارخانه سالانه ۳۳ هزار تُن انواع خوراک تولید می‌کند.

وی به ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر با راه‌اندازی این کارخانه اشاره کرد و افزود: برای راه‌اندازی کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان ۱۷۰ میلیارد ریال آورده شخصی توسط سرمایه گذار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی هزینه شد.

فرماندار ویژه شاهرود از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۲۰ واحد مسکونی شهرک شهید سلیمانی خبر داد و ابراز داشت: این طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶۴ هزار متر مربع انجام می‌ شود.

جلالی با بیان اینکه آیین کلنگ‌زنی ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی شهرک کوثر شاهرود نیز انجام شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرحِ اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) به مساحت ۱۴ هزار و ۵۷۵ آغاز شد.

وی ادامه داد: آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی استان سمنان در راستای قانون جهش تولید مسکن در روستای اَبرسج شاهرود انجام شد.

به گزارش ایرنا، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نشست شورای اداری و آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی، دیدار با خانواده شهید غلام موثق، دیدار مردمی در مسجد مدرسه قلعه و آیین رونمایی از محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان و مرکز رشد واحدهای فناور در پنجمین روز از هفته دولت با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شاهرود و مسوولان استان و شهرستانی در شاهرود انجام شد.

 از مجموع ۱۱۱ طرح  قابل افتتاح شهرستان شاهرود ۱۰۰ مورد عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است که در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه شد؛ همچنین عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۲۲ نفر شغل ایجاد می‌شود.

برچسب‌ها کلنگ زنی هفته دولت شاهرود افتتاح طرح طرح های عمرانی سیدمحمدرضا هاشمی نهضت ملی مسکن عملیات اجرایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی هفته دولت شاهرود کلنگ زنی هفته دولت شاهرود افتتاح طرح طرح های عمرانی سیدمحمدرضا هاشمی نهضت ملی مسکن عملیات اجرایی فرماندار ویژه شاهرود عملیات اجرایی میلیارد ریال واحد مسکونی هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار