Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@10:52:34 GMT

شرور معروف "جنت‌آباد" راهی زندان شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۹۲۴۴

شرور معروف 'جنت‌آباد' راهی زندان شد

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: رسیدگی به پرونده یک مرد ۲۲ ساله که در محله جنت‌آباد اقدام به شرارت و زورگیری از مردم می‌کرد، در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۲ قرار گرفت.

ماجرای دستگیری این شرور جوان از آنجا آغاز شد که با وقوع زورگیری‌های متعدد از مردم در غرب تهران تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را با دستور بازپرس پرونده آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پلیس پس از تحقیقات میدانی متوجه شدند، این زورگیری‌ها توسط شرور معروف جوانی به نام (ر.م) که در محله جنت‌آباد با قمه اقدام به ایجاد رعب وحشت کرده و در ایجاد چند نزاع دسته‌جمعی در غرب تهران نقش داشته است.

ماموران پلیس در گام بعدی با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌ مداربسته صحنه‌های صحنه زورگیری، شرارت و نزاع مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند و راهی محل مورد نظر شدند.

تیم پلیسی پس از حضور در مکان مورد نظر، متهم را هدف تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای قرار دادند و شرور معروف را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به دادسرای ناحیه ۲ در روند جلسه بازپرسی به ایجاد رعب و وحشت، زورگیری، شرارت و نزاع معترف شد و مالباختگان در مواجه حضوری در دادسر و اداره پلیس وی را شناسایی کردند.

با دستور بازپرس پرونده، (ر.م) شرور جوان محله جنت‌آباد برای سیرمراحل قانونی راهی زندان شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط ماموران پلیس ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت جنت آباد تحقیقات میدانی پلیس آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت جنت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • سوخت قاچاق توقیف شد