Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اورژانس استان اصفهان با اشاره به استقرار چندین واحد سیار اورژانس، اتوبوس آمبولانس و نیروهای گردشی فوریت‌های پزشکی در مراسم تشییع آیت‌الله ناصری، گفت: بیشتر مراجعه‌کنندگان در مراسم امروز برای کنترل علائم حیاتی به اورژانس مراجعه کردند که به‌صورت سرپایی درمان شدند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجتماع مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر عالم ربانی، آیت‌الله ناصری در اصفهان که امروز (یکشنبه، ۶ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: اورژانس اصفهان برای کنترل تجمع مردم در این مراسم، از دو روز گذشته برنامه‌ریزی کرده بود و واحدهای امدادرسان سیار مستقر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در این مراسم علاوه استقرار چندین واحد سیار اورژانس، اتوبوس آمبولانس و نیروهای گردشی فوریت‌های پزشکی نیز مستقر بودند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان اصفهان گفت: بیشتر مراجعه‌کنندگان در مراسم امروز برای کنترل علائم حیاتی به اورژانس مراجعه کردند که به‌صورت سرپایی درمان شدند، اما بیمار خاصی که شرایط حاد برای او ایجاد شده باشد، وجود نداشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان نیز با اعلام اینکه حضور جمعیت مردم در  مراسم امروز در استان اصفهان بی سابقه بود، به ایسنا گفت: بیشترین مشکلات ما در محدوده بیمارستان شهید آیت الله صدوقی بود که افرادی که بیمار به همراه داشتند، مجبور بودند با خودرو مسیر بیمارستان را بروند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر آیت‌الله ناصری در اصفهان، اظهار کرد: با وجود حضور مردم از سراسر کشور در تشییع این عالم ربانی، مراسم امروز بدون ایجاد مشکلی خاصی برگزار شد.

وی تصریح کرد: حضور مردم در این مراسم تاکنون در استان اصفهان بی سابقه بوده، اما شهروندان با تمام توان در حوزه ترافیکی همکاری و همیاری کردند تا مراسم بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اعلام اینکه در برخی از نقاطی که محدودیت اعلام شده بود، مشکلات جزیی پیش آمد که طبیعی بود، گفت: برخی از شهروندان به دلایل موجه از جمله همراه داشتن بیمار درخواست تردد داشتند. بیشترین مشکل ما در محدوده بیمارستان شهید آیت الله صدوقی بود که افرادی که بیمار به همراه داشتند، مجبور بودند با خودرو مسیر بیمارستان را بروند.

وی در خاتمه گفت: در مجموع در مراسم امروز همه‌چیز به خوبی پیش رفت و باید از همکاری مردم در حوزه ترافیک تشکر کنیم که از بروز مشکلات جلوگیری کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس پليس راهور مراسم تشييع پيكر درگذشت آیت الله ناصری آیت الله ناصری استان اصفهان مراسم امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی

جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده، غلامعلی عشیری لیوسی با حضور علیرضا خردمند؛ فرماندار ویژه شهرستان دزفول و دیگر مسؤولان برگزار شد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مقرر شد مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ پنجشنبه 13 اردیبهشت از میدان خلیج فارس ساعت 18 (مسیر خیابان امام خمینی تا مسجد حجت ابن الحسن) انجام شود.

همچنین مراسم گرامیداشت این شهید والامقام در مسجد حجت ابن الحسن پس از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

مراسم وداع با این شهید والامقام جمعه شب ساعت 20:30 شب تا 22 در حسینیه ثارالله و آیین تشییع نیز از ساعت 8:30 صبح شنبه 15 اردیبهشت از حسینیه ثارالله تا گلزار شهید آباد برگزار خواهد شد.

پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول، پس از گذشت 42 سال از شهادت، شناسایی شده و به دامان شهر و دیارش بازخواهد گشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد یکم مهر 1343، در تاریخ 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی شرکت کرد و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد و بتازگی پیکر پاک و مطهر ایشان توسط گروه های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان