Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سیلو ۲۰ هزار و انبار ۶ هزار تنی ذخیره نهاده های دامی در بخش صاحب شهرستان سقز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ پیمان اسکندری در افتتاح این پروژه اظهار داشت: این انبار با سرمایه گذاری ۱۶۵ میلیارد ریال زمینه اشتغال پایدار ۱۰ نفر را فراهم کرده است. 

اسکندری ادامه داد: سیلو ۲۰و انبار   تنی در شهر صاحب در زمینی به مساحت ۴۲ هزار مترمربع احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در خصوص مزایای این طرح افزود: کاهش ضایعات ناشی از تغییرات آب وهوایی، ذخیره سازی اصولی، بهداشتی ، فنی و مناسب انواع نهاده های دامی، تسهیل در مدیریت نگهداری و توزیع نهاده های دامی استان، نقش محوری در زنجیره دام و طیور از مزایای این طرح است.

وی افزود: در حال حاضر این مجتمع در قالب قرارداد ۲۶۰۰۰ هزار تنی مورد بهره‌برداری اداره کل پشتیبانی امور دام استان به منظور ذخیره سازی نهاده های دامی  می باشد.

گفتنی است در صورت تکمیل و راه اندازی این مجتمع امکان ذخیره سازی مقدار ۱۲۰ هزار تومان انواع نهاده های دامی و غلات مهیا خواهد شد و به میزان ۴۰ هزار تن هم انبار سوله ای احداث می گردد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید