Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی، پردیس خودگردان و پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان در دوره دکتری از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ شهریور تا پایان روز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ صورت می گیرد.

اصل فرم گواهی معدل اتمام تحصیلات حداکثر تا ۳۱ شهریور (مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور) تایید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد، اصل فرم گواهی معدل زمان ثبت نام در آزمون (مربوط به سازمان سنجش) تایید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد و حکم مرخصی یا موافقت کتبی سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل (خاص کارکنان دولت) از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آخرین حکم استخدامی رسمی و موافقت دانشگاه معرفی کننده (خاص سهمیه مربیان)، اصل مدرک نظام وظیفه مدرک ایثارگری (خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر)، اصل مدرک کارشناسی ارشد که تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا ۳۱شهریور و معدل مقطع کارشناسی ارشد در آن قید شده باشد از دیگر مدارک مورد نیاز به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهیدبهشتی مقطع دکتری کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز