Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:32:18 GMT

تسهیلات ودیعه مسکن تا ۶۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۹۶۲۶

تسهیلات ودیعه مسکن تا ۶۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری عصر یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از آموزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر اظهار کرد: در تهران ۶۵ میلیون تومان و در سایر شهرها ۶۰ میلیون تومان ودیعه مسکن به صورت قرض‌الحسنه به اجازه‌نشین‌ها پرداخت می‌شود تا بخشی از هزینه‌های خود را در این حوزه تأمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آئینی تصریح کرد: برای متقاضیان ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده نیز قرار شده ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شود که ۱۵۰ میلیون تومان آن با نرخ سود صفر درصد است و مابقی تسهیلات نیز با بازپرداخت هشت تا ۱۰ ساله به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی گفت: با تأمین زمین و به صورت خودمالکی برای سازندگان مسکن پرداخت تسهیلات برای ۴۵۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان هدف‌گذاری شده که در تهران این رقم ۴۵۰ میلیون تومان، کلانشهرها ۴۰۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها نیز ۳۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری تلاش شرکت بازآفرینی شهری را در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم یادآور شد و افزود: این آموزشگاه با همکاری راه و شهرسازی در منطقه محروم حسنعلی‌دره مشگین‌شهر اجرایی شده که راه و شهرسازی ۵۲ میلیارد تومان برای احداث این واحد آموزشی هزینه کرده است.

آئینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۱۵۲ پروژه بازآفرینی شهری به بهره‌برداری رسیده و در مناطق محروم عملیات اجرای ۹ هزار پروژه نیز با برآورد هزینه مورد نیاز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری همکاری شهرداری‌ها را در احداث این پروژه‌ها یادآور شد و اضافه کرد: چهار هزار پروژه به همت شهرداری‌ها و بخشی از پروژه‌ها نیز با همکاری راه و شهرسازی و دستگاه‌های متولی در حال انجام است که امیدواریم خروجی این اقدامات به توسعه و عمران بیشتر شهرها و مناطق محروم منجر شود.

کد خبر 5575503

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت وزیر راه و شهرسازی ودیعه مسکن تسهیلات مشگین شهر سید محمد آیینی قرض الحسنه پروژه های عمرانی مناطق محروم هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان اربعین 1401 دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل شرکت بازآفرینی شهری راه و شهرسازی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعتبار پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ (بدون محدودیت در تعداد دانشجویان) ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده

وی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای پرداخت ودیعه مسکن، از محل اعتبارات ابلاغی ستاد ملی جمعیت تامین شده است و براساس ابلاغ صندوق رفاه، در سال ۱۴۰۳، بدون محدودیت در تعداد دانشجو، هر تعداد دانشجوی متاهل دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ودیعه مسکن، وام ودیعه مسکن دریافت خواهد کرد.

رئیسی گفت: شرایط دریافت ودیعه مسکن قبلا بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اعلام شده بود.

انتهای پیان/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229011 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال