Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با اشاره به رشد بیش از ۳۰۰ درصدی پروژه های هفته دولت در شهرستان میناب از تلاش برای تعریف پروژه‌ای ویژه برای این شهرستان تا پایان سال خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌ زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره شهید اسحاق زاهدی در روستای دهو در جمع بندی پروژه‌های پنجمین روز از هفته دولت استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،اظهارداشت: افتتاح مرکز تکثیر لارو میگو، بهره‌برداری از واحد 600 تنی تولید ماهی در قفس که 10 درصد به ظرفیت تولید استان اضافه می‌کند از جمله برنامه‌های امروز در شهرستان سیریک بود که در ادامه آن بصورت وبیناری تمامی پروژه های شیلاتی استان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه آبرسانی به بخش بمانی  بیان‌کرد: این پروژه جزو مطالبات دیرین مردم سیریک بود و به فضل الهی آب پایدار به دست مردم رسید و فازهای بعدی پروژه‌های آبرسانی در این شهرستان نیز با ساخت مخازن و احداث خط لوله  آغاز شده است.

 دوستی گفت: در شهرستان میناب هم در ابتدا به صورت متمرکز پروژه‌های بهزیستی را به نمایندگی از تمام پروژه های بخش رفاه و تامین اجتماعی استان به شکل وبیناری از محل فرمانداری افتتاح کردیم و در گام دوم عملیات بهره‌برداری از پروژه‌های شهری میناب آغاز شد.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت پروژه های شهری در ارتقاء کیفیت زندگی مردم افزود: خوشبختانه میناب در بحث شهرداری عملکرد بسیار خوبی داشته و پروژه‌های قابل توجهی را توانستند به مرحله بهره‌برداری برسانند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است. 

استاندار هرمزگان با اشاره به بهره‌برداری از یک باب مدرسه خیرساز در شهرستان از تجهیز آزمایشگاه‌ این مدرسه از محل اعتبارات استانی نیز خبر داد و درباره دیگر پروژه های میناب گفت:باحضور معاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی بازارچه دائمی صنایع دستی میناب که یکی از مطالبات مردم شهرستان بود نیز انجام شد و قول مساعد ایشان در تامین اعتبار مکمل طرح جهت تسریع در اتمام بازارچه از خبرهای خوب بود همچنین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره شهید اسحاق زاهدی هم با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال در روستای دهو میناب به بهره برداری رسید.

دوستی با تاکید بر تمرکز ویژه بر توسعه میناب به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان، عنوان‌کرد: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت امسال در میناب رشد بیش از 300 درصدی را نشان می‌دهد که حاکی از سه برابر شدن طرح‌ها در این شهرستان است و میزان ارزش‌ آن‌ها نیز  از حدود 200 میلیارد تومان در سال قبل به 616 میلیارد تومان رسیده است که عدد بسیار قابل توجهی است و ما تقریبا هیچ سالی چنین جهشی در میزان و ارزش پروژه‌ها شاهد نبودیم. 

نماینده عالی دولت در هرمزگان تشریح‌کرد: با توجه به تثبیت مدیریتی دولت امیدواریم علاوه بر این جهش چندصد درصدی پروژه‌ها، بتوانیم بسته‌های ویژه‌ای با کمک مدیران و نمایندگان مردم شریف شهرستان برای هفته دولت آینده داشته باشیم. 

وی تصریح‌کرد: سال آینده، تلاش می‌کنیم افتتاح‌های بزرگ‌تری را در میناب داشته باشیم و امیدواریم تا قبل از پایان سال یک پروژه خاص و ویژه را برای شهرستان میناب کلنگ‌زنی کنیم.

بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری بمناسبت یکسالگی دولت سیزدهمکمک ‌بسیج سازندگی به دولت برای تحقق ساخت 4 میلیون مسکن در کشورپنجمین روز هفته دولت در ‌همدان/ افتتاح 4 پروژه عمرانی و تولیدی/ بهره‌برداری از کارخانه تولید تجهیزات پتروشیمی

استاندار هرمزگان با اشاره به بازدیدش از بیمارستان میناب گفت: این بیمارستان یکی از مسائل اصلی شهرستان میناب است و نماینده محترم مردم شرق هرمزگان بسیار پیگیر این موضوع هستند، در سازمان برنامه و بودجه هم اعتبارات آن را پیگیری می‌کنند و خوشبختانه خبرهای خوبی برای بیمارستان میناب وجود دارد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در هرمزگان با تشکر از نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس، خاطرنشان‌کرد: در تمام اتفاقات خوب امروز در منطقه، یک بازوی پیش‌برنده امور، دولت بوده و یک بازو مربوط به مجلس و شخص جناب رئیسی می‌شد که در جذب منابع برای کل استان و به ویژه شرق نقش ویژه‌ای داشتند. 

به گزارش تسنیم، عصر امروز در آخرین طرح بهره‌برداری شده از سوی استاندار هرمزگان در شهرستان میناب زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره شهید اسحاق زاهدی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال در روستای دهو میناب به بهره برداری رسید.

استاندار همچنین پس از بازدید از مجتمع علمی کاربردی میناب و بررسی مسائل تسهیلاتی پروژه،حمایت دولت در رفع موانع تکمیل این طرح اصولی اشتغال مبتنی بر آموزش را اعلام و به سفر خود پایان داد.

انتهای پیام/864

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان بهره برداری بهره برداری شهرستان میناب هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد

عملیات احداث طرح زیرگذر روستای پرتردد سرخون ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع 54 نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید کرد و ادامه‌ داد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود، همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می کنیم.

به گزارش تسنیم، این پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان بناست ظرف مدت 4 ماه احداث شده و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال