Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@10:34:38 GMT

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۶ شهریورماه

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۰۳۱

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۶ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر پدرکشی برای پول مواد، گروگانگیری چهار مرد افغان در آرایشگاه، ربودن یک جوان از خانه با شلیک‌های وحشت آور، حریق اتوبوس سربازان ارتش در جاده شیراز _ اصفهان، سقوط خودرو مسافران کیش به دره در استان گلستان و انهدام بزرگترین باند سرقت دلار در تهران را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه ششم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

پدرکشی برای پول مواد

همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آنها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.

بیشتر بخوانید

گروگانگیری ۴ مرد نقابدار افغان در آرایشگاه +جزئیات

چهار مرد نقابدار که با حمله به آرایشگاه مردانه، ۱۰ نفر را گروگان گرفته و با تهدید قمه، دست به سرقت خشن از آنها زده بودند، در برابر اتهام محاربه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

ربودن یک جوان از خانه با شلیک‌های وحشت آور

درپی اعلام ورود چهار فرد آدم‌ربا به قصد تجاوز به عنف به منزل یکی از شهروندان قصرشیرین با ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی و ربودن یک جوان ۲۰ ساله، مأموران پلیس انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

بیش از ۱۰۰۰ کشته در سیل پاکستان / درخواست کمک‌های بین المللی

در بحبوحه وقوع سیلاب مهیب در پاکستان مقامات این کشور درخواست کمک‌های بین‌المللی کردند.

بیشتر بخوانید

جنایت به خاطر تفاله چای

شامگاه پانزدهم دی ۹۴ وقوع یک درگیری در خیابان احمدی به مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۳۲ ساله به نام مهدی در جریان درگیری بر اثر اصابت ضربه چوب بیس بال به سرش بیهوش شده است.

بیشتر بخوانید

حریق اتوبوس سربازان ارتش در جاده شیراز _ اصفهان +جزئیات

یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان ارتش در محور شیراز _ اصفهان، در میان شعله‌های آتش سوخت اما صدمه‌ای به سرنشینان وارد نشده است.

بیشتر بخوانید

سرکیسه کردن مردم با عنوان کارمند دادگستری

درپی گزارش‌های مردمی به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مبنی بر کلاهبرداری یک کارمند دادگستری، موضوع با حساسیت مورد پیگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

شلیک مرگبار در دورهمی شبانه ۵ دوست تهرانی

مرد جوان که در یک دورهمی شبانه شرکت کرده بود در حالت مستی با شلیک گلوله یکی دیگر از میهمان‌ها را به قتل رساند و متواری شد.

بیشتر بخوانید

سقوط خودرو مسافران کیش به دره در استان گلستان+جزئیات

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: یک خانواده که از جزیره کیش به این استان سفر کرده بود در یکی از مناطق تفریحی و گردشگری استان گلستان به داخل دره سقوط کردند.

بیشتر بخوانید

انهدام بزرگترین باند سرقت دلار در تهران

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند هشت نفره سرقت دلار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان از پیک‌های موتوری صرافی‌ها زورگیری می‌کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 600498

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه قتل مسلحانه زورگیری مسلحانه عاملان قتل مسلحانه حوادث اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران حوادث جاده ای بسته خبری حوادث حوادث ترافیکی حوادث کار حوادث تلخ امروز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901513

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس